Linda

Prima service, helaas waren bij de eerste levering de hoeken van t product beschadigd bij t uitpakken. Ik heb nieuwe platen gekregen die nu goed verpakt waren en beschermd tegen schade. Ga zeker... Prima service, helaas waren bij de eerste levering de hoeken van t product beschadigd bij t uitpakken. Ik heb nieuwe platen gekregen die nu goed verpakt waren en beschermd tegen schade. Ga zeker vaker bestellen ??????

HdB

Prima afhandeling van de bestelling. Goed product, keurig op tijd geleverd.

Roos

Ik heb gekregen van wat ik via de site heb gevraagd. En netjes goed verpakt geleverd. Levertijd is ook goed.

Jeoffrey

Goed product. Bij voorboren plexiglas wel met beleid.

Jos

Had zelf meetfoutje gemaakt. Perlaplast zag dat, nam contact op. Opgelost en snel geleverd. Perfect!

Koen

Duidelijke site, goede materialen, mooi op maat gesneden
communicatie rond levering mag/moet veel beter.
Duidelijke site, goede materialen, mooi op maat gesneden
communicatie rond levering mag/moet veel beter.
Levering gebeurde binnen de vooropgestelde 9 dagen, enkel op de dag van levering een mail gekregen met tijdsslot (tussen 20u en 22u) , echter om 13u stonden ze aan mijn deur.

HANS

Dank je wel in goede orde ontvangen en op maat gesneden Thanks M.v.g. Hans

Krista

Het product is echt perfect.
Het product is echt perfect.
De communicatie kan beter. Na bestellen krijg je een bevestiging, waarin staat dat je product binnen 1-8 werkdagen bezorgd wordt. Je wordt vervolgens niet op de hoogte gehouden wanneer het bezorgd wordt, en krijgt op de dag zelf twee uur van tevoren een bericht van Transmission dat ze tussen 10-12 voor de deur staan ?. Gelukkig waren deze bereikbaar en hebben ze het bij de buren afgeleverd. Maar anders was het naar het depot 30 km verderop verplaatst.