Wil

Zoals al meermaals besteld, pvc platen.
Keurig verzorgd juiste maatvoering.
Ook mijn volgende bestellingen zal ik bij PerlaPlast doen. Bedankt voor jullie service

Lin

De bezorger kon het huis niet vinden tot 3 maal toe, bellen was te veel moeite. Uiteindelijk heeft de bezorging hierdoor 2 weken geduurd. Product is verder prima in orde maar dit leverde wel... De bezorger kon het huis niet vinden tot 3 maal toe, bellen was te veel moeite. Uiteindelijk heeft de bezorging hierdoor 2 weken geduurd. Product is verder prima in orde maar dit leverde wel irritatie op..

George

Er is geleverd wat er besteld is en binnen twee dagen werd de levering netjes aan huis afgeleverd wat wil men nog meer.
Alleen na de betaling met ideal nog steeds geen rekening ontvangen en...
Alleen na de betaling met ideal nog steeds geen rekening ontvangen en dat vindt ik een beetje vreemd .
Verder geen klachten over het geleverde.

Christiane

Was mooi op maat gesneden. Zijn zeer tevreden.

Martin

2 kunststofplaten besteld en die werden netjes afgeleverd. Het voldeed aan datgene ik verwachtte.

Erik

Prima ervaring en goede prijs. Platen wel zelf opgehaald omdat de verzendkosten (door afmetingen en gewicht) nogal hoog zijn.

Peter

Goed advies, snelle afhandeling van de bestelling