Harry

Het bedrijf heeft een goede en duidelijke website. Een bestelling is makkelijk te doen en snel gedaan. Er is zelfs nog telefonisch contact opgenomen met me. Een aanrader dit bedrijf.

Niels

Geen communicatie over de bestelling/levering

Geen communicatie over de bestelling/levering

Enkel de bevestiging van het order (met de factuur), niets over verzending ervan. Daarin stond dus dat het 1 tot 10 werkdagen in beslag neemt om te verzenden. Dus nooit een bericht of het nu effectief 1 of 10 dagen zou zijn, we hadden gegokt op 1 dag het zijn er uiteindelijk toch 10 geworden. We kennen het systeem van 'spam-folders' etc, dat is dus een folder die we heel geregeld nakijken. Misschien kunt u best eens uw webshoptools nakijken, er zijn namelijk bij ieder systeem triggers genoeg om een mailtje te laten uitsturen wanneer een bestelling verpakt is of opgemaakt wordt voor order-picking (of niet op stock is) dan hoeven klanten niet iedere dag hun spam-folder te checken in de hoop iets van communicatie te mogen verwachten over een bestelling.

A.M.A.

Het is jammer dat er gen mailbevestiging van de bestelling gestuurd wordt. Je hebt al wel betaald, maar weet niet of de ook goed overgekomen is. Bovendien krijg je geen bericht wanneer de bestelling... Het is jammer dat er gen mailbevestiging van de bestelling gestuurd wordt. Je hebt al wel betaald, maar weet niet of de ook goed overgekomen is. Bovendien krijg je geen bericht wanneer de bestelling verzonden wordt en door wie geleverd. Wij waren niet thuis: het pakket paste net door de brievenbus, maar was sterk gebogen ondanks markering “ pas op breekbaar”. Bij uitpakken vd bestelling zaten er 2 cruciale onderdelen niet bij. Ze stonden wel op de pakbon. Gelukkig kon dit na een telefoontje recht getrokken worden

Monica

Ze hebben gedaan wat we vroegen
Ze passen mooi
We hebben ze voor een Volière besteld

Tony

Gewoon goed.
En het werd per ongeluk bezorgd, terwijl ik het eigenlijk af moest halen.

Guy

Voor de zoveelste keer was het product perfect zowel wat betreft het product zelf als de opgegeven maten.
De manier van verpakken was ook ok.100% tevreden.