Professionaliteit/ deskundigheid adviseurs
Waarde van het onderzoek/ advies
Klantvriendelijkheid/ service

Riekie M.

Voorspoedig verlopen en een fijn gesprek gehad!

Maddy

Geweldig dat dit mogelijk is. Na ontvangen van de bloeduitslagen werd ik gebeld door een gezondheidsadviseur die duidelijk kennis van zaken had. Ik ben weer heel veel meer informatie rijker over... Geweldig dat dit mogelijk is. Na ontvangen van de bloeduitslagen werd ik gebeld door een gezondheidsadviseur die duidelijk kennis van zaken had. Ik ben weer heel veel meer informatie rijker over mijn gezondheid. Zou dit zeker aanraden!

Tobi

Fijn gesprek gehad met duidelijke uitleg, achter dingen gekomen waar ik geen verstand van had.

Anna

Klantvriendelijk, persoonlijk, deskundig en niet opdringerig. Ik heb het contact met Perfect Lab als erg prettig ervaren.

Henk Aalders

Prikafspraak was makkelijk in te plannen en eenmaal aangekomen, was ik binnen 5 minuten weer buiten, zo geregeld. Binnen 48u de uitslagen waarna contact voor een telefonisch consult. Heel uitgebreid... Prikafspraak was makkelijk in te plannen en eenmaal aangekomen, was ik binnen 5 minuten weer buiten, zo geregeld. Binnen 48u de uitslagen waarna contact voor een telefonisch consult. Heel uitgebreid en professioneel uitleg gekregen over de waardes en advies gekregen over wat met bepaalde zaken te doen. Mooi concept dat je inzicht geeft in je gezondheid!