Wat vond je van het veld/de locatie?
Wat vond je van de begeleiding?
Prijs/Kwaliteit?
8.2/10

Richard

Leuk. Mooie plek en de voorzieningen worden steeds beter.

Hugo Ten Donkelaar

Top dag gehad! goed geholpen door de begeleiding, en een leuk veld om een lekker potje te paintballen (Enschede)

Dankjewel Hugo ;)

Timmerman

Wij hebben het paintballen echt heel leuk gevonden. Goed geregeld, leuke en duidelijke begeleiding voor de jongens. Mooi veld om in te spelen.

Ramon Kloosterman

Gewoon lekker spelen en genieten van de mooie ervaring. Prachtige locatie en een goede begeleiding.

Reactie Paintballwarriors:

Dank voor de review Ramon!

Robin

Groepje van 8 jongens en papa. Ondanks het minimum aantal toch veel lol! Tactiek bedenken en na het startsein totaal niet meer aan houden. Echte aanrader!!

Ha Robin!
Dank voor de review! Fijn dat jullie het leuk hebben gehad en bedankt voor de feedback.

John wippert

Was hartstikke leuk om te doen goede uitleg zeker voor herhaling vatbaar

Dank voor de review!
Helaas bestaan er geen maskers die echt fijn zitten :(

Keetmoathuus

Viel tegen

Dank voor je review!
Helaas was alleen ons kleinste veld nog beschikbaar. Jammer dat je dat niet goed genoeg vond.
Wellicht is het volgende keer beter om wat eerder te reserveren, dan heb...
Dank voor je review!
Wellicht is het volgende keer beter om wat eerder te reserveren, dan heb je nog de keus waar je wilt spelen :)

Willemijn Hepkema

Goede begeleiding, behulpzaam en vriendelijk

Esther van de weijer schutte

Een fantastische middag gehad met het kinderfeestje van onze zoon van 10. De jongens en meiden vonden het een geweldige ervaring en de dame die de kinderen begeleide was echt een ontzettende leuke... Een fantastische middag gehad met het kinderfeestje van onze zoon van 10. De jongens en meiden vonden het een geweldige ervaring en de dame die de kinderen begeleide was echt een ontzettende leuke lieve meid maar wel goed overwicht had over de kinderen doordat ze goed duidelijk was en dat vond ik erg prettig. Een TOP ervaring op een prachtige locatie!!