Wat vond je van het veld/de locatie?
Wat vond je van de begeleiding?
Prijs/Kwaliteit?
8.2/10

Esther van de weijer schutte

Een fantastische middag gehad met het kinderfeestje van onze zoon van 10. De jongens en meiden vonden het een geweldige ervaring en de dame die de kinderen begeleide was echt een ontzettende leuke... Een fantastische middag gehad met het kinderfeestje van onze zoon van 10. De jongens en meiden vonden het een geweldige ervaring en de dame die de kinderen begeleide was echt een ontzettende leuke lieve meid maar wel goed overwicht had over de kinderen doordat ze goed duidelijk was en dat vond ik erg prettig. Een TOP ervaring op een prachtige locatie!!

Annemiek ter Beek

We hebben echt een super kinderfeestje gehad! De kinderen waren super enthousiast

Wendy

Prima voor jonge kinderen

Linda

Kinderfeestje met 8 meiden, was superleuk, relaxte sfeer en goed geregeld. In November best koud dus werd er een vuurtje voor ons gemaakt waardoor het nog gezelliger werd.

Henk-jan

Goed inlichting alvorens en duidelijke afspraken voor en tijdens de games

Maureen

We zijn met 10 jongens bij Paintball Warriors geweest i.v.m. het kinderfeestje van mijn zoon en zijn vriendje. Het was geweldig. De jongens hebben zich enorm vermaakt! De mogelijkheid om nadien bij... We zijn met 10 jongens bij Paintball Warriors geweest i.v.m. het kinderfeestje van mijn zoon en zijn vriendje. Het was geweldig. De jongens hebben zich enorm vermaakt! De mogelijkheid om nadien bij jullie te kunnen eten maakte het feestje natuurlijk compleet. Onderweg in de auto hoorde ik dat dit het leukste kinderfeestje ooit was. Dat zegt genoeg!

A.A

Een erg leuke tijd gehad tijdens het paintballen. Mooi veld en een meedenkende begeleider.

Evelien blikman

De kids waren mega enthousiast. Eerste ervaring voor allemaal met paintball, leuk veld met een goede afmeting voor de kids en duidelijke uitleg

Holland Casino

Was erg leuk!

Gvv eilermark jo-10

Super leuk voor de kinderen