Wat vond je van het veld/de locatie?
Wat vond je van de begeleiding?
Prijs/Kwaliteit?
8.2/10

J. Dobber

Erg vermakelijke middag gehad. Prima geregeld en goede begeleiding

Reactie Paintballwarriors:

Dankjewel voor je mooie review!

Robin Janssen

Goed vermaakt. Vriendelijke en goede begeleiding!

Reactie Paintballwarriors:

Bedankt voor je mooie review!

Emma

We hadden een kinderfeestje voor een 10-jarige en ze vonden het allemaal super gaaf en leuk.

Reactie Paintballwarriors:

Bedankt voor je mooi review! Wij zien jullie graag nog een keertje terug!

Breukers

We hebben een super leuk feestje gehad. Iedereen heeft zich prima vermaakt. Volgend jaar komen we zeker terug!

Reactie Paintballwarriors:

Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! En natuurlijk zien we jullie graag volgend jaar weer terug!

Loes

Was over het algemeen goed.

Reactie Paintballwarriors:

Bedankt voor je mooie review en uitgebreide suggesties! Dit nemen we zeker mee. We zien jullie graag nog eens terug!

Roy

Top geregeld, 1 minpuntje

Reactie Paintballwarriors:

Bedankt voor je review en we nemen dit mee als verbeterpunt. Wij hopen jullie natuurlijk nog eens terug te zien!

Jelle Holtslag

Super! Goede zorg en begeleiding. Helaas waren we iets te laat, maar de spelleider dacht erg fijn met ons mee. Mooi veld.

Reactie Paintballwarriors:

Bedankt voor de mooie review. Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad! Wij zien jullie uiteraard graag weer een keertje terug!

kinderfeestje groep 4

Was leuk, goed georganiseerd. Het was lastig even te vinden waar we naar toe moesten lopen. Bordje met pijl zou helpend zijn.

Reactie Paintballwarriors:

Bedankt voor de mooie review en de tip nemen we zeker mee! Wij hopen jullie nog een keertje terug te zien!

Ano Niem

Leuk flexibele begeleider met kennis van zaken (en processen)

Fysioplus Zwolle

Het paintballen zelf was leuk. Wij vonden de begeleiding minder. Na twee maal aangeven dat wij extra balletjes hadden besteld, werd er pas gekeken. Bij de tweede keer zei meneer 'ohja ik had nog... Het paintballen zelf was leuk. Wij vonden de begeleiding minder. Na twee maal aangeven dat wij extra balletjes hadden besteld, werd er pas gekeken. Bij de tweede keer zei meneer 'ohja ik had nog niet gekeken'. Dat was jammer, ook het enthousiasme van de begeleider viel tegen.