Wat vond je van het veld/de locatie?
Wat vond je van de begeleiding?
Prijs/Kwaliteit?
8.2/10

Marc

Een erg geslaagde ochtend gehad. Met het jeugdteam van de voetbal als seizoen afsluiting geweest. Iedereen heeft het leuk gehad.

Reactie Paintballwarriors:

Dank voor je komst en review!

Elise Krop

Het paintball-kinderfeestje was erg geslaagd!

Fijn! ;)

Kinderfeestje

De kinderen hebben zich prima vermaakt

Vrijgezellenfeest

Alles was top geregeld

Erik

Paintball super leuk om te doen. Over het onbeperkte arrangement ( 2 uur lang drank en bbq ) zeker niet te spreken, tot 2x toe de tap moeten vervangen en na een half uur had nog de hele groep geen... Paintball super leuk om te doen. Over het onbeperkte arrangement ( 2 uur lang drank en bbq ) zeker niet te spreken, tot 2x toe de tap moeten vervangen en na een half uur had nog de hele groep geen drinken!! Ook duurde het veel te lang voordat de bbq eindelijk aan stond waardoor de rest van ons programma in de knup kwam. Op geen enkele manier is hier wat mee gedaan, gemiste kans! Kortom ga er alleen paintballen.

Floortje

Wat een topfeest hadden we gisteren. Goede begeleiding (ga ee maar aan staan 8 jongens van 9&10jaar!) en 8 rondes gespeeld. Tijd om te drinken, uit te hijgen, teams te wisselen. Alle kinderen riepen... Wat een topfeest hadden we gisteren. Goede begeleiding (ga ee maar aan staan 8 jongens van 9&10jaar!) en 8 rondes gespeeld. Tijd om te drinken, uit te hijgen, teams te wisselen. Alle kinderen riepen in koor, dat dit het beste feestje ooit was!

Lindsay gerritsen

Zeer matig

Richard

Leuk. Mooie plek en de voorzieningen worden steeds beter.

Hugo Ten Donkelaar

Top dag gehad! goed geholpen door de begeleiding, en een leuk veld om een lekker potje te paintballen (Enschede)

Dankjewel Hugo ;)

Timmerman

Wij hebben het paintballen echt heel leuk gevonden. Goed geregeld, leuke en duidelijke begeleiding voor de jongens. Mooi veld om in te spelen.