Wat vond je van het veld/de locatie?
Wat vond je van de begeleiding?
Prijs/Kwaliteit?
8.2/10

Tanja ter huurne

We hebben afgelopen zaterdag met 8 jongens 2 uur gepaintballed. Ze vonden het super leuk, goed georganiseerd, prima opzet. Ze willen het graag nog een keer doen!

Lubbers

Super leuk kinderfeestje gehad

Patrick

Het was heel leuk! Goede uitleg en een mooi terein! Top!

Anne

De kinderen hebben het leuk gehad

C. de Wolf

Leuk kinderfeestje hier gehad

Yanaika

Goede service en tof spel!

Gijs ten Hoopen

Hardstikke leuk

Een erg leuke ervaring. Het geheel komt zeer professioneel, we reden er graag een stukje extra voor. Grafische vormgeving, uitstraling van de velden en de uitrustingen waren voor ons de voornaamste... Een erg leuke ervaring. Het geheel komt zeer professioneel, we reden er graag een stukje extra voor. Grafische vormgeving, uitstraling van de velden en de uitrustingen waren voor ons de voornaamste reden om hiernaartoe te gaan.

Reactie Paintballwarriors:

Hey Thijs!
Bedankt voor je review, de feedback en fijn dat jullie het leuk hebben gehad!
Hey Thijs!
Bedankt voor je review, de feedback en fijn dat jullie het leuk hebben gehad!
Ik heb even gekeken en het veld waar jullie hebben gespeeld is nog relatief nieuw, vandaar dat er nog niet zoveel hoge vegetatie is. Dat kan het veld inderdaad nog wel gebruiken.
Wat betreft de drankjes heb je een goed punt. Dit moet gewoon van tevoren duidelijk worden gemaakt, gaan we voor zorgen!

Jacqueline Rosdorff

Leuke sportieve middag

Reactie Paintballwarriors:

Hai Jacqueline!
Bedankt voor je review!
Hai Jacqueline!
Bedankt voor je review!
Oh ja ik kan me voorstellen dat het vervelend is om het veld te delen met een grote groep. Hopelijk hebben jullie wel de beloofde 6 potjes kunnen spelen. Zo niet, laat het dan nog even weten want dat is niet de bedoeling :)
Wat het aantal balletjes betreft, daar hebben we al veel mee geëxperimenteerd en als we meer balletjes doen (onbeperkt of met refill) dan gaan de kiddos zo snel mogelijk alles leegschieten, gaan de guns kapot en staat de helft van de kids het hele spel bij de tafel om na te laden. Zeker als het dan druk is dan wordt het één grote chaos. We zijn daarom hierop uitgekomen als de minst slechte optie ;)
Fijn dat jullie het ondanks deze punten toch leuk hebben gehad. We gaan even meegeven aan de instructeurs dat ze in geval van grotere groepen toch iets meer gang in moeten krijgen want dat moet gewoon even snel kunnen als een kleine groep.