Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Arjan snijders

Top. Duidelijke communicatie vooraf. Installatie van de douche kundig en schone spullen.

Zie beschrijving

Natasja Vermeulen

Superfijn en flexibel bedrijf! Vriendelijke benadering en de douche heeft zijn werk goed gedaan.

Bewegen mee.

Geen verbeterpunten.

Patricia Olah

Wij hebben 3 weken een nooddouche gehuurd tijdens onze badkamer verbouwing bij dit bedrijf en kunnen het aan iedereen aanbevelen!
De communicatie verloopt duidelijk, alles is heel schoon, en de...
De communicatie verloopt duidelijk, alles is heel schoon, en de monteur werkte heel netjes. Hij was erg voorzichtig met onze spullen tijdens het plaatsen.
Erg klantvriendelijk, wij zijn enorm tevreden!

Klantvriendelijk en makkelijk te regelen

Leendert

Superfijne mensen, snel en deskundig!

Spelen snel in op je vraag

L. Weizig

Goede service, mooie cabine, top!

Keurig aangesloten, geen lekkage.absoluut perfect

A mulder

Mijn ouders hadden echt op korte termijn een mobiel en medisch veilige douche nodig. De communicatie verliep heel prettig en gelijk met de intentie ons goed te willen helpen. Een snelle en rustige... Mijn ouders hadden echt op korte termijn een mobiel en medisch veilige douche nodig. De communicatie verliep heel prettig en gelijk met de intentie ons goed te willen helpen. Een snelle en rustige plaatsing en ook zo het weer ophalen. De douche was perfect voor deze tijdelijke nood en m’n ouders konden heerlijk blijven douchen. Een aanrader wanneer je in nood maar ook met meer tijd op een prettige wijze geholpen wilt worden.

Eigenaar denkt met je mee en draagt oplossingen aan. Prettig persoonlijk contact.

Ga zo door

Maurice Timmermans

Zeer goede service, reageren snel en douche cabine tip top in orde.

Snelle levering, duidelijke communicatie, vakkundige installatie.

Geen verbeterpunten.

Larisa Huisman

Op aanraden van familie douche tijdens verbouwing badkamer gehuurd. Prima oplossing! Snel geleverd, goede communicatie en netjes geplaatst. de douche voldeed aan alle verwachtingen.

snelheid en communicatie

Laurie

Snelle en vriendelijke service!

Schoon, snel, netjes, vriendelijk

Nvt

frank van galen

Uitermate tevreden

Schone douche, erg servicegericht, snelle reactie

Geen, was gewoon top