Pim Ruijpers

Geweldige reis, zeer mooie overnachtingsplekken en bij probleempje adequaat opgelost

Miek & Christian

Michael en zijn team hebben een prachtige huwelijksreis voor ons samengesteld in Zuid-Afrika. Alle B&B's waren op en top en alles prima geregeld! We hadden achteraf problemen met de factuur van de... Michael en zijn team hebben een prachtige huwelijksreis voor ons samengesteld in Zuid-Afrika. Alle B&B's waren op en top en alles prima geregeld! We hadden achteraf problemen met de factuur van de huurauto (onze schuld trouwens en niet die van Oryx) en dat heeft Michael netjes voor ons opgevolgd zodat we ons teveel betaald bedrag terugkregen. Dus uitstekende service!

Robert

Geweldige reis geboekt via Oryx Travel met uitstekende lokaties en arrangementen. Buitengewoon vriendelijke en goede persoonlijke service van Michael van Oryx: flexibel en snel. TOP.

stevens

We hebben dankzij oryx een geweldige vakantie gehad in namibie

AG Versluijs

Tot in de puntjes verzorgd. Perfect geregeld. Precies zoals wij het ons hadden voorgesteld.

S. van Oosterlake

Van begin tot eind professioneel geholpen. Wij hebben een prachtige tijd gehad in Botswana!

S. van Oosterlake

Bernard L.J. Bakker

Anders dan veel andere reisorganisaties verzorgt Oryx Travel in direct persoonlijk contact met de klant unieke reiservaringen die op maat zijn gesneden en in hoge mate aan de verwachtingen voldoen.... Anders dan veel andere reisorganisaties verzorgt Oryx Travel in direct persoonlijk contact met de klant unieke reiservaringen die op maat zijn gesneden en in hoge mate aan de verwachtingen voldoen. De service is ongeëvenaard.