Monique van de Meulengraaf EYGENSTIJL interieuradvies

Behangstalen besteld voor een klant. Binnen twee dagen al geleverd! TOP!

wilma smit

Snelle service, behangstalen zijn ook snel ter plaatse. Ik kon dus snel door met mijn ideeën en aanbevelingen voor mijn klant.

Laura Ruiter

Fijn dat er behang samples besteld kunnen worden. Bestelling helaas niet ontvangen van een betaalde sample. Bestelling geplaatst op 1 mei.

Frederik

Slecht, levering binnen 5 werkdagen op de site, na 5 werkdagen nog niks. Gebeld zou met 3/4 dagen vanaf toen komen, toen weer niks ontvangen, weer gebeld omdat ik niks ontvangen had. Zou begin van... Slecht, levering binnen 5 werkdagen op de site, na 5 werkdagen nog niks. Gebeld zou met 3/4 dagen vanaf toen komen, toen weer niks ontvangen, weer gebeld omdat ik niks ontvangen had. Zou begin van de week erop komen. Nu donderdag en nog steeds niks. Slechte communicatie , loze beloftes. Zo zie je dat je met een fancy site de mensen toch voor de gek kan houden. Niet bestellen!

Mieke Leenders

Prima ervaring👍

Behangstalen gekocht en ontvangen. Gezien het gegeven dat voor de stalen betaald moest worden, is het aan te bevelen de A4 stalen in goede orde te versturen. Een kleine moeite om of een verstevigde... Behangstalen gekocht en ontvangen. Gezien het gegeven dat voor de stalen betaald moest worden, is het aan te bevelen de A4 stalen in goede orde te versturen. Een kleine moeite om of een verstevigde envelop of een simpel kartonnetje in de envelop te gebruiken. Ik vond dus een verkreukelde envelop, dus ook verkreukelde behangstalen, in de brievenbus.