Eline bramer

Ik vind dit bedrijf goed

Co

Goed en duidelijke site , snelle levering

Geoffrey Groenendaal

Snelle leverering, goede prijzen, goed aanbod.

Nvt.

Rob

Doet wat beloofd. Maar let wel op: Retour zenden moet je zelf betalen, wat je dus niet gaat doen met bijvoorbeeld een hempje van onder de 10 euro. Tevens vind ik de verzend kosten erg hoog voor een... Doet wat beloofd. Maar let wel op: Retour zenden moet je zelf betalen, wat je dus niet gaat doen met bijvoorbeeld een hempje van onder de 10 euro. Tevens vind ik de verzend kosten erg hoog voor een envelop-post.

Vermelden bij de kleding hoe het valt. Is het regular fit, slim fit, etc. Ik heb op de gok 1 hempje gekocht. Gelukkig was het slim fit en ben ik tevreden.

Gerard de Rijk

Mijn ervaringen zijn uitstekend met dit bedrijf. Wat ik wil kopen is makkelijk te vinden en van goede kwaliteit.

Ik vindt de mogelijkheid om met PAYPAL te kunnen betalen erbij moet komen indien dit nog niet van toepassing is.

Sandra Smit

Eerst gechat en gecheckt bij thuiswinkel of het bedrijf echt aangesloten was nadat ik een paar recensies had gelezen.
Bestelling, betaling alles is goed gegaan. En ik heb eindelijk wat ik...
Bestelling, betaling alles is goed gegaan. En ik heb eindelijk wat ik wilde hebben en al een jaar naar op zoek ben.

Wellicht reageren op mensen die negatieve ervaringen hebben?

marjan

Snel een oranjeshirtje nodig, en dat lukte hier en ook nog voor een mooi prijsje

S. Amersfoort

Ervaring is goed

MB

Snelle service, keurig geleverd

nee

Kath Valk

Goed,ik zou deze zeker aanraden.Leuke nostalgische spullen.

Nee.