Johan

Het is de eerste keer dat ik iets besteld heb bij Oranjeshopper.
Over deze bestelling ben ik duidelijk en goed op de hoogte gehouden, compliment !

Gezien het de eerste keer was en goed op de hoogte van de bestelling werd gehouden heb ik verder geen aan/op-merkingen.

Vera

Mooie sweater besteld, deze valt een maatje kleiner, dus een maatje groter gekozen. Super lekker warm heb ik het gehad tijdens de wedstrijd van NL - EN. Goede kwaliteit en snelle levering, wat wil... Mooie sweater besteld, deze valt een maatje kleiner, dus een maatje groter gekozen. Super lekker warm heb ik het gehad tijdens de wedstrijd van NL - EN. Goede kwaliteit en snelle levering, wat wil je nog meer?

Nee

Pakket snel ontvangen, echter verkeerd artikel geleverd. Op de bon staat het juiste vermeld, maar de verkeerde is erin gestopt. Ik heb dit via de site gemeld, via link retour en het ordernummer enz... Pakket snel ontvangen, echter verkeerd artikel geleverd. Op de bon staat het juiste vermeld, maar de verkeerde is erin gestopt. Ik heb dit via de site gemeld, via link retour en het ordernummer enz ingevoerd. Echter heb ik nig geen reactie ontvangen!!!!!

Let op het inpakken van de juiste spullen!!!!!
Bij het invullen van het retour formulier staat vermeld dat er een reactie volgt, die heb ik nog niet gehad!

Beste klant,
Wanneer wij een e-mail naar een klant versturen, kan het voorkomen dat door de sterke filter van uw provider ons schrijven in uw spambox terecht komt. Wij begrijpen dat dit voor u vervelend kan zijn, daar wij niet gelijk de service kunnen bieden zoals u deze gewend bent. Onze excuses hiervoor.

Judith moeder van Femke

Helaas was mijn ervaring teleurstellend. Ik had maar een kleine bestelling met een lage aankoopwaarde. Mijn order was incompleet. Na telefonische contact gehad te hebben met jullie klantenservice,... Helaas was mijn ervaring teleurstellend. Ik had maar een kleine bestelling met een lage aankoopwaarde. Mijn order was incompleet. Na telefonische contact gehad te hebben met jullie klantenservice, werd de belofte gedaan het resterende item ons nog na te leveren. Deze zijn helaas niet door ons ontvangen. Door computer problemen, van jullie. Jammer. Jullie zullen nu het bedrag van de niet geleverde items terug storten aan ons. Toch blijft het jammer dat het zo gelopen is. Vooral omdat het een traktatie betrof voor een meisje die 7 jaar werd. En een enge traktatie wilde, want ze is gek op Halloween. Nu had ze spinnen en lieveheersbeestjes omdat ik nergens anders op zo’n korte termijn nog deze spinnetjes kon vinden. En zoals sommige klasgenootjes terecht opmerkten maar lieveheersbeestjes zijn toch niet eng. Blijft toch jammer. Helaas. Voor jullie bedrijf geen issue we hadden een laag aankoopbedrag met minimale winstmarge en we zullen geen grote terugkerende klant zijn. Maar voor mij als moeder was het toch wel een issue. Ik koos jullie bedrijf voor de snelle levering en goede recensies.

Kijken hoe het komt dat zo’n kleine bestelling niet compleet kan zijn bij verzending.

Reactie Oranjeshopper.nl:

Wij hebben elkaar hier inderdaad al telefonisch over gesproken en ook een passende oplossing aangeboden voor het ongemak

Job De Gelder

Goed en snel mijn art. geleverd

Kim Willekens

Heel tevreden. Snelle en vriendelijke service.

Prima gegaan. Niks meer aan veranderen ?

Peter Button

HEEL SLECHT - KOOP NIKS VAN DIT BEDRIJF!!!

HEEL SLECHT - KOOP NIKS VAN DIT BEDRIJF!!!

Wij hebben een paar artikelen besteld van Oranjeshooper.nl voor onze dochters 7 jaar verjaardagfeestje. Artikelen waren volgende dag bezorgd alleen er ontbrak een artikel. Ik heb ze gebeld en sprak met een vriendelijke medewerker die mij beloofd dat ze het artikel die dag zal opsturen, geen probleem. Ze had mij verteld dat ik een track en trace nummer zal ontvangen.

Omdat ik niks had ontvangen, heb ik de volgende dag weer gebeld om te kijken of ze mij die kon geven (track en trace nummer). Tot mijn uiterste verbazing was die nabestelling niet geleverd. Hoewel de (tweede) medewerker haar oprecht excuses aanbood, kon ze die niet op tijd voor mijn dochter d'r feestje leveren.

Ik begrijp dat fouten kunnen gemaakt worden, maar als een klant belt om die fout te melden, dan is het absolute niet okay dat ze die artikelen, een tweede keer niet opstuurt.

Mijn advies, niet kopen van deze winkel. Ze leveren je artikelen niet en de klantenservice is heel slecht (ze maken hun fouten niet goed). Als je een gelegenheid hebt, dan bestel weken van tevoren anders komt je artikelen niet op tijd.

Beter controle over je bestellingen en pakbonnen.
Als een klant belt om een fout te melden en jullie hem beloven dat jullie de ontbrekende artikel zullen opsturen, dat stuur het op

Beste klant,
Wat vervelend dat u zo'n slechte ervaring bij ons heeft gehad. Wij zullen dit intern bespreken, zodat we weer scherp worden op onze service en diensten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak

Haijkens

De kleur van de tas is zoals op de foto, de maat klopt ook.
Helaas is de rugzak extreem stijf en ruikt erg chemisch.

De dienstverlening was top.
Snel verstuurd.

Goede service, komen na wat ze beloven op de site