Karin riezebos

Super goed

Training Centre by Ilse

Netjes en super snel

Misschien op de website vermelden dat de grote maten shirts afwijken van andere maten oranje shirts

Kevin Van Alphen

Ik heb de spullen snel thuis gekregen met leuke kralen slingers daarvoor bedankt dat het netjes bezorgd is

Ik zou gewoon zo doorgaan met leuke spullen verkopen

Mark

Geen probleem

Maten tshirts of ze normaal of ruim uitvallen

🙂

Geen verbeterpunten alles perfect

DeRu Wood&Design

Zeer goed en klantvriendelijk

westermann

Bezorging via DHL rampzalig. Zijn niet aan de deur geweest met het pakje. Ook geen briefje in de brievenbus. Volgens track en trace had men wel bezorgpoging gedaan, wat dus niet klopt! Vervolgens... Bezorging via DHL rampzalig. Zijn niet aan de deur geweest met het pakje. Ook geen briefje in de brievenbus. Volgens track en trace had men wel bezorgpoging gedaan, wat dus niet klopt! Vervolgens moet ik voor 1 euro het nummer van dhl bellen om de bezorgplek te wijzigen ivm afwezigheid tweede bezorgdag, want dat kan alleen met de code op het bezorgbriefje. En dat had ik niet... Volgende dag pakketje afgehaald, 1 vest en twee shirts, waarvan 1 heel ander shirt dan hetgeen wat ik besteld had... Veel ergernis bij 1 simpele bestelling!!

Laat de pakketjes gewoon door de post bezorgen. DHL zeer slechte ervaringen mee.