Diderik van Gent

Zou binnen 24h bezorgd worden. Vrijdag besteld en had het de zaterdag nodig. Kwam pas maandag...

Leveringssnelheid garanderen

Reactie Oranjeshopper.nl:

Beste klant,
Wij zullen contact met u opnemen omtrent de uitlevering en de voorwaarden.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Boonma Oostveen

De grootste pluspunten zijn
Het gevarieerde aanbod van oranje artikelen en andere zaken voor de sport supporter
Vlag en vlagdecoraties

Vertaling naar het Engels zou handiger zijn

judith jansen

Goede ervaring met dit bedrijf. Snelle service en ook bij retour sturen van artikelen snel reactie en snelle terug betaling

geen verbeterpunten

Ellen Van den Berg

Ingrid

Mooie website, met leuk spul voor een schappelijke prijs! Echt een aanrader!

Nicolette

Site niet overzichtelijk genoeg, indeling ook minder

Karin De Kruijf

Ik heb nog steeds geen pakje ontvangen. Ik kreeg een mail dat het pakje 21 juli zou zijn aangeboden bij DHL. Maar het is inmiddels 29 juli. Nig steeds geen pakje aangeboden gekregen. Erg spijtig.... Ik heb nog steeds geen pakje ontvangen. Ik kreeg een mail dat het pakje 21 juli zou zijn aangeboden bij DHL. Maar het is inmiddels 29 juli. Nig steeds geen pakje aangeboden gekregen. Erg spijtig. Dus mijn ervaring is slecht. En waar is mijn pakje?

Reactie Oranjeshopper.nl:

Beste klant,
In 98% van de gevallen gaan onze zendingen volgens plan. In 2 % van de gevallen kan het gebeuren dat er iets mis is gegaan bij onze vervoerder. Wij zullen een onderzoek starten waar het pakket gebleven is.
Vriendelijke groet,
Klantenservice Shoppartners

Hilde Aarts

De website is overzichtelijk. Bestellen gaat snel en de spullen worden snel geleverd. Alleen kreeg ik een verkeerd artikel. Erg slordig vind ik dat. Dit levert weer onnodig rompslomp op en bovendien... De website is overzichtelijk. Bestellen gaat snel en de spullen worden snel geleverd. Alleen kreeg ik een verkeerd artikel. Erg slordig vind ik dat. Dit levert weer onnodig rompslomp op en bovendien heb ik wat ik nodig had nu niet meer voor mijn vakantie.

Verkeerde artikel geleverd. Erg slordig! Dit levert weer onnodig rompslomp op en bovendien heb ik wat ik nodig had nu niet meer voor mijn vakantie.

Fred

Uitstekend

Guiking

Ik ben heel tevreden. Van bestelling tot bezorging werd ik goed geïnformeerd. Ook een tussentijdse vraag over het artikel werd prompt beantwoord. En het product beantwoordt aan mijn verwachtingen.