Antoinet

Ondanks bestelling 1 week van tevoren, oranje overhemd tot op heden niet ontvangen (het is nu de dag na Koningsdag..)
Wél 3x keer een melding van DHL gehad dat geadresseerde niet thuis was,...
Wél 3x keer een melding van DHL gehad dat geadresseerde niet thuis was, onmogelijk! Ik heb het afleveradres van mijn moeder doorgegeven, zij kan wegens gezondheidsredenen het huis niet uit, dus is 24/7 thuis!

Frank Govers

Uitstekende website, duidelijke productinformatie en snelle levering. Product (oranje overhemd) inmiddels ontvangen en zit uitsteken en voor zover ik kan beoordelen goede kwaliteit

I. Bongers

Snelle levering, super kwaliteit/prijsverhouding

Ruigrok

Ik ben behoorlijk teleurgesteld!
En mijn dochter is mega verdrietig!
Ik ben behoorlijk teleurgesteld!
En mijn dochter is mega verdrietig!
Vind het best slordig als je iets aanprijst en mensen laat betalen dat je het artikel vervolgens niet meer in huis hebt.
Ik zou toch wat beter opletten met wat je op voorraad hebt. Zodra je ziet dat het tegen het einde loopt, zou ik het artikel nog scherper in de gaten houden en op tijd van je webshop afhalen!
Dit om teleurstellingen te vermijden.

Ik heb samen met mijn dochter jullie site bekeken en ze kwam haar droom jurk tegen.
Kind helemaal blij en wij bestellen en betalen.
De dag daarna worden we gebeld, de jurk was er niet...
Kind helemaal blij en wij bestellen en betalen.
De dag daarna worden we gebeld, de jurk was er niet meer!
Kind verdrietig en teleurgesteld.
Daarbij komt ook nog dat we ergens anders paarse bijpassende schoenen hebben gekocht.
Daar heeft ze nu ook niets meer aan.
Erg jammer!!

Marleen

Prima ervaring. Makkelijk besteld en snel geleverd.

Nee

R.evenboer

Prima, mooi op tijd geleverd en goed verpakt.

bigbitch

Positief

nee

Jonker / Nederlandse Golfclub

Over het algemeen goed, maar flexibiliteit minpuntje.

Ik had heel snel gebeld, voor uitbreiding van mijn bestelling. Uitbreiding ging niet meer, werd gezegd. Moest daardoor bij de aflevering van de twee bestellingen, die nota bene tegelijk werden... Ik had heel snel gebeld, voor uitbreiding van mijn bestelling. Uitbreiding ging niet meer, werd gezegd. Moest daardoor bij de aflevering van de twee bestellingen, die nota bene tegelijk werden afgeleverd, 2x afleveringskosten betalen.

hans boot /Oranjekomitee Maarssenbroek

Zonder meer goed