Patty

Heel vriendelijk kundige kliniek. Dr. Lankman heeft me uitstekend geholpen. De behandeling was spannend, maar iedereen was erg lief en loodste me er doorheen. Om het echte uiteindelijk resultaat te... Heel vriendelijk kundige kliniek. Dr. Lankman heeft me uitstekend geholpen. De behandeling was spannend, maar iedereen was erg lief en loodste me er doorheen. Om het echte uiteindelijk resultaat te zien moet ik nog even wachten, maar het is nu al veelbelovend.

André van Achteren

Alles was prima

Hillie Bruens

Geweldig

Samantha

Kan alleen maar zeggen, dikke complimenten! Ze denken met je mee, eerlijk, en geven echt goed advies. Ik raad iedereen deze kliniek aan!!

V. Donker

Prima! Goede informatie gegeven, goede resultaten geboekt.

Aylin Taber

Was super! Er werd mij verteld dat de verdovinginge pijn zouden doen, maar het viel in mijn geval heel erg mee. Was meer een prikje.

P. Van Dooren

Goed. Positieve ervaring.

Cynthia v Oort

Zeer vriendelijk, word echt op je gemak gesteld en nemen de tijd voor je. Je word echt als een vip behandeld.

Marinda Verbakel

Enkele weken geleden een onderooglidcorrectie laten doen en ben heel tevreden! Omdat ik na een eerste gesprek en een oriënterend gesprek elders toch nog wel een paar vragen had, heb ik een tweede... Enkele weken geleden een onderooglidcorrectie laten doen en ben heel tevreden! Omdat ik na een eerste gesprek en een oriënterend gesprek elders toch nog wel een paar vragen had, heb ik een tweede gesprek ingepland. Dr Van de Wissel legde op een rustige en duidelijke manier uit hoe hij de ingreep doet. Doordat mijn vragen duidelijk werden beantwoord, was ik gerustgesteld en heb ik de ingreep direct ingepland. De ingreep zelf verliep soepel. In de periode na de ingreep kon ik mijn vragen gemakkelijk stellen en kreeg ik snel een reactie. Het resultaat is nu na enkele weken al goed zichtbaar, alhoewel het nog wel 2-3 mnd duurt voordat het echte leven eindresultaat zichtbaar is.