Maria

Ik ben geweest voor een profhilo behandeling.
Ik ben geweest voor een profhilo behandeling.
Tijdens de intake is goed uitgelegd wat de behandeling precies inhield, en ik ben heel tevreden over het resultaat, nu al. Ik kom nog terug voor de 2e behandeling. Daarbij was het ook heel gezellig! Dat was fijn, er hing een leuke sfeer en alles ging heel gemoedelijk.

Dagmar

Goedkoper dan andere klinieken maar zeer zeker goed geholpen, uitgelegd en goed behandeld

Eileen

Fijne mensen, goeie resultaten en schoon.

Elly Van As

Op 18 oktober een bovenooglidcorrectie ondergaan bij Dr van Seggelen. Tijdens de behandeling muziek aan en wat praten. En werd er door assistente Jessica goed uitgelegd wat de dr aan het doen was.... Op 18 oktober een bovenooglidcorrectie ondergaan bij Dr van Seggelen. Tijdens de behandeling muziek aan en wat praten. En werd er door assistente Jessica goed uitgelegd wat de dr aan het doen was. Operatie was prima te doen. Na de operatie even koelen en lekker naar huis en een paar dagen in rust en netflix stand.?? Nu iets meer dan een week later zijn de hechtingen eruit. En ben ik al superblij met het resultaat. Ook van bekenden krijg ik veel positieve reacties.??
Ook al is het nog wat dik, blauw en geel.
Dr van Seggelen en Jessica ??

Liepie van Nus

Ooglidcorrectie

Madeleine

Geweldig mooi geworden.

Jantinka van Diermen

Het werd een videoconsult ipv een "live"consult. Daarna heb ik meteen doorgegeven welke data ik zou kunnen, helaas werd daar pas een week later op gereageerd, terwijl ik al telefonisch contact had... Het werd een videoconsult ipv een "live"consult. Daarna heb ik meteen doorgegeven welke data ik zou kunnen, helaas werd daar pas een week later op gereageerd, terwijl ik al telefonisch contact had gehad om de datum te plannen. Liep een beetje langs elkaar heen. De operatie moet nog gebeuren. Ik ben benieuwd.

Aleyna Karabiyik

Ze werken heel nauwkeurig, hebben alle geduld met je en ze behandelen je super goed. Dik tevreden!

Anita Koelewijn

Heel goed geholpen, alleen is het 5 weken geleden en de Botox is al uitgewerkt. Des betreffende arts heeft aangegeven als je niet het gewenste resultaat hebt geboekt ik terug mag komen. Hopend op... Heel goed geholpen, alleen is het 5 weken geleden en de Botox is al uitgewerkt. Des betreffende arts heeft aangegeven als je niet het gewenste resultaat hebt geboekt ik terug mag komen. Hopend op een reactie. Mvg Anita Koelewijn.