Enthousiasme van de trainer
Aansluiting op de praktijk
Resultaat van de training
Kennis van de trainer

Raymon Semmekrot

Prima ervaring. Enthousiaste trainer en goede aansluiting op de praktijk.

Een hele leuke dag: veel praktische tips en heel toepasselijk op de dingen waar wij dagelijks tegen aan lopen.

De trainingsdag was erg goed. Veel geleerd. Veel van opgestoken. En dat pas ik nu ook toe.
Het enige dat ik nu merk is dat ik de taken uit het oog verlies. Ik zet deze nu in de agenda, zodat ik deze niet uit het ook verlies. Wel hebben we twee trainers gehad, omdat onze eerste trainer met zwangerschapsverlof ging. Dit was een beduidend groot verschil. Zij had ontzettend veel kennis, waarbij ik de trainer op de terugkomdag persoonlijk wat tegen vond vallen. Daarnaast vond ik de terugkomdag erg mager. Het had voor mij weinig toegevoegde waarde. Ik zou graag de kennis en het enthousiasme van de eerste trainer uitstekend willen noemen. De kennis en het enthousiasme van de tweede trainer heb ik hieronder ingevuld.

Jelle - Moneybird

Bart beschikt over de juiste (mensen) kennis en weet problemen op de juiste manier aan te passen.

Mevrouw McDonald

Bart is duidelijk een erg professioneel en benaderbaar persoon. Hij laat de klant op zijn/haar gemak voelen en stelt zijn vragen op de man (of vrouw!) af om snel maar met geduld tot een resultaat te... Bart is duidelijk een erg professioneel en benaderbaar persoon. Hij laat de klant op zijn/haar gemak voelen en stelt zijn vragen op de man (of vrouw!) af om snel maar met geduld tot een resultaat te komen. Ik was erg onder de indruk.

Moneybird

Van te voren was ik sceptisch of ik er persoonlijk ook veel aan zou hebben. Maar uiteindelijk was het enorm waardevol. Bart helpt je anders naar je eigen werk te kijken en een kritische blik te... Van te voren was ik sceptisch of ik er persoonlijk ook veel aan zou hebben. Maar uiteindelijk was het enorm waardevol. Bart helpt je anders naar je eigen werk te kijken en een kritische blik te ontwikkelen over waar je mee bezig bent. Je krijgt veel handvaten en met zijn praktische inslag kan je alles direct toepassen in de praktijk. Zowel zakelijk als privé.

Yvonne Nieuwerth, Moneybird

Erg leuke en leerzame training gehad die in de praktijk ook nog eens goed is toe te passen.

Tim Roeleveld

De op maat gemaakte training zorgt voor een training waar je echt iets aan hebt.

Daan Vaneker / Moneybird

Bart is uitstekend in staat om te luisteren. In zijn training is er veel ruimte voor een gesprek en hij past het vervolg van de training daar goed aan op de input van de cursisten.