Enthousiasme van de trainer
Aansluiting op de praktijk
Resultaat van de training
Kennis van de trainer

Lotte Oostvogel Prismare/De Woonplaats

We hebben een goede en vermakelijke training gehad via Orange8!

Een supertraining met gelijk resultaat. Vooral de persoonlijke tips waren erg goed er wordt je wel een spiegel voorgehouden.

We hebben deze training van Maud Hoefnagels gekregen, en zij is een enthousiaste trainer, die de neuzen al snel dezelfde kant op kreeg. Met allerlei communicatietechniek houd ze je een spiegel voor.... We hebben deze training van Maud Hoefnagels gekregen, en zij is een enthousiaste trainer, die de neuzen al snel dezelfde kant op kreeg. Met allerlei communicatietechniek houd ze je een spiegel voor.

Radiotherapiegroep Marthe Plagman-vd Broek

Heel verassende tweede dag, het individuele coachen ging dieper dan alleen een stuk timemanagement, daardoor was de training nog meer van waarde.
Ook de link leggen naar wat zou je eigenlijk...
Ook de link leggen naar wat zou je eigenlijk moeten doen in je functie en wat doe je nu was heel nuttig.

Zeer goede training Assertief Communiceren van Orange8, interactief, persoonlijk en in korte tijd wat tools die je direct kunt toepassen.

BLOM Opleidingen

Training Assertief Communiceren gevolgd. Grote herkenbaarheid door het gebruik van praktische voorbeelden. Werkt zeer verhelderend, ga hier mee door!

Ellen Hofstede / Siebert & Wassink Personeelsadvies

Erg leuke en leerzame training assertief communiceren gehad!!

Zeer prettige cursus met fijne afwisseling tussen theorie en praktijk (oefeningen uitvoeren)

Dennis Koopman / Fundaments

Gisteravond heb ik de training Assertief Communiceren gevolgd van Orang8. Een zeer leerzame training! Mooie afwisseling van theorie, praktijkvoorbeelden en in verschillende groepen onderling werken.... Gisteravond heb ik de training Assertief Communiceren gevolgd van Orang8. Een zeer leerzame training! Mooie afwisseling van theorie, praktijkvoorbeelden en in verschillende groepen onderling werken. Eerder hebben we al met Orange8 een sessie gedaan bij ons bedrijf over waar we als organisatie voor staan en wat onze kernwaarden zijn. Ook dat was een goede en leerzame sessie.