Enthousiasme van de trainer
Aansluiting op de praktijk
Resultaat van de training
Kennis van de trainer

Patrick Gillessen

Klasse training! Veel interactie door de oefeningen en groepsdiscussies.

De training was erg leerzaam. Vooral de afwisseling tussen het dieperliggende gedeelte achter time management (wat is je doel) en het praktische gedeelte over outlook. Deze afwisseling was er goed!... De training was erg leerzaam. Vooral de afwisseling tussen het dieperliggende gedeelte achter time management (wat is je doel) en het praktische gedeelte over outlook. Deze afwisseling was er goed! Daarnaast kon Bart zich ook goed verplaatsen in ons als oud Fast Forwarder. Er was geen drempel tussen de trainer en ons als trainees.

De training was leuk, verhelderend, en de tips zijn direct toepasbaar in mijn werk.

Pien Keizers

De training timemanagement was in 1 woord super! Zowel de achterliggende gedachte als de uitvoering waren heel helder en handig. Ik ben direct aan de slag gegaan.

Anne Elderink, Fast Forward/Koopmans Bouwgroep

Een goede training time-management heeft tijd nodig. De uitspraak 'juist als je geen tijd hebt, moet je tijd maken voor deze training' gaat hier volledig op! Met even bewust stil staan bij en tijd... Een goede training time-management heeft tijd nodig. De uitspraak 'juist als je geen tijd hebt, moet je tijd maken voor deze training' gaat hier volledig op! Met even bewust stil staan bij en tijd steken in hoe je effectiever kunt werken, levert je achteraf zoveel op.
Dat is hoe ik de training heb ervaren: een training die zeker wat tijd en ook aanpassing in de praktijk kost, maar die ik niet had willen missen.

Antoine Pijffers

Hele leerzame, vlotte en leuke training Timemanagement gehad! Goede trainer (Bart) met merkbaar veel expertise. Top!

Wendy Bruggeman

De training Timemanagement heb ik als zeer positief ervaren. Een erg goede verhouding tussen praktisch toepasbare tips and tricks, en (theoretische) onderbouwing en inzichten. Goed toegespitst op -... De training Timemanagement heb ik als zeer positief ervaren. Een erg goede verhouding tussen praktisch toepasbare tips and tricks, en (theoretische) onderbouwing en inzichten. Goed toegespitst op - en met oprechte interesse voor ieders situatie .

De Woonplaats Annelies Brugman-Lucasse

Enthousiaste, informele en toegankelijke train(st)er, waardoor ik beter voorbereid ben om mijn training te kunnen geven.

Enthousiaste docente. Helder in de uitleg. Concrete voorbeelden. Oog voor de deelnemer.

Bert Ticheler/de woonplaats

De training; train de trainer heb ik als zeer leerzaam ervaren.
De trainster was erg deskundig en gaf ons veel ruimte voor onderlinge discussie.