Enthousiasme van de trainer
Aansluiting op de praktijk
Resultaat van de training
Kennis van de trainer

Moneybird

Goede ervaringen mee. Erg praktisch icm mensen aan het denken zetten. Prettige manier van benaderen.

GroeneveldSemmekrot Accountants en Belastingadviseurs

Eerste keer een training gehad voor het werken met Outlook en hoe je hierin je tijd kunt indelen en de inbox leeg kunt houden. Ben nu nog volop bezig om mijn inbox leeg te krijgen maar heb er veel... Eerste keer een training gehad voor het werken met Outlook en hoe je hierin je tijd kunt indelen en de inbox leeg kunt houden. Ben nu nog volop bezig om mijn inbox leeg te krijgen maar heb er veel zin in en ben overtuid dat de mail straks prettig gaat werken

Uitstekend, wist niet wat ik ervan moest verwachten, maar veel bruikbare tips ontvangen

Positief. Interessante inzichten opgedaan. Mooie balans tussen theorie en praktijk. Goede en open sfeer.

Groeneveld Semmekrot Accountants

Was leerzaam en zat goed in elkaar.

F. Valley / GS Accountants

Goede training, ik denk dat we nu een stuk meer overzicht en rust krijgen bij het gebruiken van de mailbox.

Romy Kenepa - Mindshare

Ik heb de training als zeer informatief en leerzaam ervaren

Zeer leuke training! Er was ruimte om te discussiëren en ervaringen te delen. De trainer nam ook de tijd om per individu te checken of het allemaal lukte met de opdrachten.
Ook heel prettig...
Ook heel prettig dat de trainer ons bij naam aansprak (zonder naambordjes op tafel).

Een enthousiaste trainer. De praktische insteek heb ik als zeer plezierig ervaren.

Leerzame cursus