Enthousiasme van de trainer
Aansluiting op de praktijk
Resultaat van de training
Kennis van de trainer

De Woonplaats , Daniel Sandman

Fijne cursus, op een leuke ontspannen manier gegeven

Bram Nowee De Woonplaats

Ik heb de training als zeer fijn en gericht ervaren, jammer genoeg was de groep ander van bezetting als de eerste keer maar dat ligt niet aan Orange 8.

Dit was de 1e keer. Prima ervaring

Welbions

Wij hebben training gevolgd; Train de Trainer.
Wij hebben training gevolgd; Train de Trainer.
1e dagdeel was presenteren, 2e dagdeel ging over weerstand en om daarmee te oefenen. Helaas er nog weinig energie bij de groep voor het oefenen het 2e dagdeel (donderdagmiddag).

Maria

Debby is een hele aardige, spontane dame en ze legt alles heel rustig en duidelijk uit. En ze helpt waar nodig is.

Welbions

Prettig en plezierig.
Debbie heeft kennis en ervaring om één en ander duidelijk over te brengen.

Sabine Finsy / Mindshare

Het was erg fijn om van te voren een vragenlijst te krijgen waardoor er duidelijk was waar de knelpunten van een ieder uit de groep zaten. Hierdoor is er een sessie opgesteld waar wij allen wat aan... Het was erg fijn om van te voren een vragenlijst te krijgen waardoor er duidelijk was waar de knelpunten van een ieder uit de groep zaten. Hierdoor is er een sessie opgesteld waar wij allen wat aan hebben. Erg fijne methode waardoor ik zeer positief ben over de sessie en Orange8 en met name Bart.

Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf omdat het lesmateriaal direct toe te passen is in de praktijk

Goede en open sfeer, waarbij er een mooie balans is tussen theorie en praktijk. Zeer betrokken en openhartige trainer, die weet te motiveren en aanzet tot denken.