Enthousiasme van de trainer
Aansluiting op de praktijk
Resultaat van de training
Kennis van de trainer

De Woonplaats - MFA's

Mijn ervaring is vooral op de 2 trainers gericht. Een individuele intake waarbij er al een eerste vertrouwensband wordt gecreëerd. Hierbij luisteren ze goed, stelden scherpe vragen en toonden veel... Mijn ervaring is vooral op de 2 trainers gericht. Een individuele intake waarbij er al een eerste vertrouwensband wordt gecreëerd. Hierbij luisteren ze goed, stelden scherpe vragen en toonden veel begrip. Tijdens de gezamenlijke sessie hebben ze ons allemaal op ons gemak gesteld. Het gesprek gestuurd, maar vooral ook ons de ruimte gegeven om zelf het gesprek met elkaar aan te gaan maar wel bijsturend en kritische vragen gesteld om ook een diepere laag te bereiken.

De Woonplaats

Duidelijke training, doelgericht

De Woonplaats

Open, eerlijk en vol met de juiste kennis. Afspraken waren helder en werden nagekomen.

Joann

We zijn ontzettend blij om Orange8 te leren kennen en onze kennis en inzichten door hun te verbreden. Hopelijk mogen er nog veel leerzame sessies volgen.

Kötter Living

Een hele interessante communicatie training van Ilse gehad. Ze weet goed het overzicht te houden, te luisteren, door te vragen en iedereen erbij te betrekken. Heel waardevol!

IV experts

Bart is een enthousiaste trainer, die de hele groep zonder moeite weet mee te krijgen!

IV Experts

Minimaal gehoord over de organisatie zelf en de voorbereiding, maar als de training het visitekaartje is, dan zie ik Orange8 als een professionele organisatie.

Iv-experts

Met humor, helder overgebracht. Dit smaakt naar meer!

Wietse Hannema / IV experts

Prima!