Enthousiasme van de trainer
Inhoud van de training
Aansluiting op de praktijk
Resultaat van de training
Kennis van de trainer

Al diverse trainingen gevolgd. Veel van geleerd.

Weer een goede ervaring met Orange8. Dit keer met trainer Ewout die goed luistert naar de groep en de training ad-hoc passend kan maken.

Leuke interactieve cursus met goede tips

Ter Steege Bouw Vastgoed Apeldoorn

Deelgenomen aan de leuke en actieve training "Vergadering leiden". Tijdens deze training handige tips en trick geleerd die je handvaten geven om vergaderingen beter te leiden en te organiseren.

Knap werk geleverd door Orange8, Debbie zou ik zeker aanbevelen aan anderen: ze is doortastend, enthousiast en kundig. De trainingen hebben mij relevante inzichten gegeven.

Wepublish

Orange8 verzorgde bij ons 2 trainingen die naadloos aansluiten op de wensen van de deelnemers. De trainingen hadden een goede structuur en fijne trainster! Methodiek met voor- en natrjaect werkt erg... Orange8 verzorgde bij ons 2 trainingen die naadloos aansluiten op de wensen van de deelnemers. De trainingen hadden een goede structuur en fijne trainster! Methodiek met voor- en natrjaect werkt erg goed!

Bart geeft zijn training met veel enthousiasme en passie. Hij geeft goede tips en trucs om tot een beter team te komen.
Soms zijn het hele simpele dingen waar je zelf niet altijd bij stil...
Soms zijn het hele simpele dingen waar je zelf niet altijd bij stil staat.

Wilma, gemeente Enschede

Bart is zeer gedreven, heeft snel door wat er speelt. Zorgt dat een dag heel afwisselend verloopt door actie en interactie. Kortom, het was een geslaagde dag waar we veel energie aan over hebben... Bart is zeer gedreven, heeft snel door wat er speelt. Zorgt dat een dag heel afwisselend verloopt door actie en interactie. Kortom, het was een geslaagde dag waar we veel energie aan over hebben gehouden.

Heel positief, veel van opgestoken en geleerd! De trainer had veel kennis en is erg enthousiast.

Bas

Debbie is een enthousiaste trainer die zich goed in de deelnemers kan verplaatsen. De interactiviteit was vooral een pluspunt en er was genoeg ruimte om kleine aanpassingen in het programma te doen... Debbie is een enthousiaste trainer die zich goed in de deelnemers kan verplaatsen. De interactiviteit was vooral een pluspunt en er was genoeg ruimte om kleine aanpassingen in het programma te doen op basis van hoe de dag verliep.