Enthousiasme van de trainer
Aansluiting op de praktijk
Resultaat van de training
Kennis van de trainer

IV experts

Passievol en energiek. Bart weet waar hij het over heeft.

Whoon Oisterwijk

Ik heb een hele fijne, leerzame, tweedaagse training achter de rug. Hierin voelde ik de vrijheid om "het nog niet helemaal goed te doen". Verschillende invalshoeken zijn behandeld, waarmee ik... Ik heb een hele fijne, leerzame, tweedaagse training achter de rug. Hierin voelde ik de vrijheid om "het nog niet helemaal goed te doen". Verschillende invalshoeken zijn behandeld, waarmee ik duidelijk aan de slag kan.

Groeneveld Semmekrot

Goede en interessante training!

Berdie Slits / Room108

De 2 daagse training was zeer leerzaam en motiverend om aan de slag te gaan met alle kennis die we op hebben gedaan. Ik heb veel bewondering voor de manier waarop deze training gegeven werd en het... De 2 daagse training was zeer leerzaam en motiverend om aan de slag te gaan met alle kennis die we op hebben gedaan. Ik heb veel bewondering voor de manier waarop deze training gegeven werd en het effect op het team hierdoor.

GS Accountants

Zeer goede ervaring met Orange8 naar aanleiding van de recent gevolgde cursus inzake leiderschap.

Fijne, nuttige training gehad. Erg enthousiaste trainster. Nu in de praktijk brengen.

Rob van der Kolk

Fijn bedrijf met enthousiaste mensen!

xander

Prettige samenwerking en fijne vent die bart

Mike

Uitstekende training gehad.