Enthousiasme van de trainer
Aansluiting op de praktijk
Resultaat van de training
Kennis van de trainer

Iris / Oxilion

Bij Orange8 hebben ze echt verstand van zaken. Erg leerzame trainingen gehad en dankzij het enthousiasme van de trainers was het ook nog eens enorm leuk!

Karlijn

Op de dag van het werkplezier een workshop Maak werk van je dromen gehad. Ze hebben me weten te raken en te inspireren en dat is bijzonder. Vooral in de setting met alleen maar onbekende mensen vind... Op de dag van het werkplezier een workshop Maak werk van je dromen gehad. Ze hebben me weten te raken en te inspireren en dat is bijzonder. Vooral in de setting met alleen maar onbekende mensen vind ik het mooi hoe er verbonden werd, juist door kwetsbaar te zijn. Top gedaan en ik kan iedereen aanraden om in gesprek te gaan met Orange8.

Joni Aurik

De trainster was erg enthousiast en greep alle situaties wat in de praktijk voorkomt aan. Ik heb er zelf erg veel aan gehad, je moet er alleen wel vol voor gaan en niet bang zijn dat het niet werkt.

Mindshare

Erg positief. Veel van opgestoken en geleerd. Ook in staan om dit binnen mijn afdeling uit te rollen. Een echte aanrader

Saloua Allal / Mindshare

Heel leuk en interactief en heb er heel veel aan.

Heel fijne en leerzame training met daadwerkelijk concrete veranderingen aangaande mijn werk.
Heel blij dat ik deze training heb mogen volgen.

Mindshare

Heel fijne cursus

Heel fijne en nuttige training gehad!

Voor een leek op gebied van het LI is dit een prima startup

Beimer Meat

Het was een leuke en leerzame training. Handige tips en adviezen gekregen, om de marktkansen via Linked In te vergroten.
Mitchel was zeer deskundig en wist de training enthousiast over te...
Mitchel was zeer deskundig en wist de training enthousiast over te brengen.