Advies
Medewerkers
Communicatie

Ik maak meerdere jaren gebruik van een privé opslag en een zakelijke opslag. De omslag naar de nieuwe inrichting/verbouwing is door hen op een prettige en tijdige manier gecommuniceerd. Hulp bij de... Ik maak meerdere jaren gebruik van een privé opslag en een zakelijke opslag. De omslag naar de nieuwe inrichting/verbouwing is door hen op een prettige en tijdige manier gecommuniceerd. Hulp bij de verhuizing dien ten gevolge is ook verstrekt. De communicatie met de zus en broer loopt allemaal op een prettige manier en geeft vertrouwen naar de toekomst.

De bereidvaardigheid om te helpen.
De tijd nemen om de verschillende "kamers" t.g.v. de verplichte verhuizing samen te bekijken die geschikt zijn voor het gebruik.

Wilma Bastiaan

Ik huur opslagruimte

Bijzonder vriendelijk en persoonlijk bedrijf. Goed en goedkoop.

Vos

Goede, nette service

Professioneel en zorgvuldig

Goede verlichtig bij de opslagruimte, zodat deze niet met een paar minuten vanzelf uitgaat

Mooie opslag boxen ziet er netjes uit en de prijs is helemaal top

Makkelijk te regelen mensen zijn vriendelijk en het is betaalbaar

Nvt

Annette Kooijman

Heerlijk een opslag dichtbij te hebben waar je te pas en te onpas bij je spullen kunt.
Alleen jammer dat er meer vraag dan aanbod is.
Een opslag boven met een canvas of zeil...
Alleen jammer dat er meer vraag dan aanbod is.
Een opslag boven met een canvas of zeil constructie zie ik niet zitten. Daar er ook andere onder het zeil door kunnen kruipen naar jou box toe. Voor grote spullen maakt het niet uit maar voor kleinder spul of dozen waar een ander gelegenheid toe kan verschaffen vind ik geen prettig idee.

Dat het dicht bij is, en verwarmd.

De verlichting kan wel verbetering hebben.
De verlichting kan wel verbetering hebben.
Als je een box aan het hergroeperen ben en je zit achter in de box ingebouwd valt ineens de verlichting uit. Is me al een paar maal overkomen. Dan moet ik naar het gangpad zien te komen om de verlichting weer aan te krijgen.
Zou graag een box tegenover de grootste van mij willen Huren maar vis elke keer achter het net.
Zou willen dat ik geïnformeerd word zodra die leeg komt voordat het weer aan een ander verhuurd word. Zou niet moeten uitmaken wie de box huurt. Begrijp dat ze anderen ook in de gelegenheid willen stellen een box te huren maar of ze het geld van mij of een ander binnenkrijgen moet geen punt zijn.

Saskia vB

Ik ben erg tevreden met mijn box bij Opslagman. Makkelijk te regelen, goed bereikbaar, allerhande middelen beschikbaar om alles makkelijk in de opslag te krijgen.

Per mail/website echt erg makkelijk in te schrijven. Je krijgt snel de benodigde informatie om gebruik te kunnen maken van de opslag.

Basset

We hebben diverse keren contact gehad die allen prettig verliepen. De opslag is schoon, droog, solide en voorzien van enkele hulpmiddelen om spullen binnen het gebouw te vervoeren. De toegang tot... We hebben diverse keren contact gehad die allen prettig verliepen. De opslag is schoon, droog, solide en voorzien van enkele hulpmiddelen om spullen binnen het gebouw te vervoeren. De toegang tot het gebouw gaat met een code, die prima werkt.

Prettige contacten, meedenken bij vraagstukken. Klantvriendelijk.

Betere coördinatie van en inzicht in boxen die bezet zijn, ook tijdens de weekenden. De ons toegewezen box was namelijk al bezet.

J.J.E.Gerritsen

Bij de aanvraag werden wij correct geholpen. Er werd een geweldige ruimte aangeboden. Hoe wij dienden te handelen werd duidelijk uiteen gezet. In de praktijk werkt dit feilloos.

De gehuurde ruimte kan 24 uur per dag gebruikt worden. Alles ziet er schoon uit.

Naar mijn mening is de dienstverlening optimaal. Ik zie geen extra verbeteringspunten.

Een fijn bedrijf waar alle mogelijkheden zijn wat betreft opslag.

Fijn zaken doen

Zorg dat als een unit wordt verhuurd dat de verlichting het doet.