Mark

Ilona Bennink heeft mij fantastisch geholpen!! Zeer professionele en persoonlijke aanpak.

Christiaan Goos

Nynke Capel heeft me naar alle tevredenheid geholpen. Ik vond ons contact een goede combinatie tussen zakelijk en laagdrempeligheid. Hierdoor voelde ik mij goed op mijn gemak.
Nynke was goed...
Nynke was goed bereikbaar en gaf snel de reacties van mijn werkgever door. Met haar hulp en expertise heb ik een goede VSO kunnen tekenen.

Zalm

Ik ben zeer tevreden over eigenlijk alles in samenwerking met mevrouw Dian Schouwink
De snelheid in waar mijn dossier is behandeld, de bereikbaarheid en expertise heb ik als goed en prettig ervaren. De VSO is dan ook snel rondgekomen en naar wens.

Robert van Nienhuijs

Mijn ervaring is zeer positief, het contact met alle medewerkers was uitermate netjes. De jurist die mijn casus uiteindelijk heeft behandeld (Nynke) was een perfecte match, zij heeft kennis van... Mijn ervaring is zeer positief, het contact met alle medewerkers was uitermate netjes. De jurist die mijn casus uiteindelijk heeft behandeld (Nynke) was een perfecte match, zij heeft kennis van zaken en wist dit goed uit te leggen aan mij als leek. De samenwerking voelde heel prettig.

Bereikbaarheid *****
Professionaliteit *****
Inlevingsvermogen *****
Betrouwbaarheid *****
Expertise *****
Transparant *****

Martijn

Super geholpen, snelle communicatie en goed advies

A

Super tevreden. Ilona Bennink heeft mij op een fijne, professionele en empathische manier begeleid in dit proces.

Norbert Pronk

Fantastisch geholpen. Vriendelijk, professionele aanpak en persoonlijk.

Fabienne

Dian heeft me snel geholpen en goed ontzorgd in deze periode, heel fijn!

Ricardo

Professionele organisatie met oog voor de mens! Uitstekend geholpen tijdens een VSO traject. Binnen 1 uur, voorbereid en al, na het achterlaten van mijn gegevens op de website werd ik gebeld.... Professionele organisatie met oog voor de mens! Uitstekend geholpen tijdens een VSO traject. Binnen 1 uur, voorbereid en al, na het achterlaten van mijn gegevens op de website werd ik gebeld. Vervolgens per telefoon en e-mail overleg gehad over elke stap. Elke communicatie was professioneel en fijn. Zeer tevreden over het eindresultaat!