Michelle

Ik ben erg goed, zorgvuldig en snel geholpen door Ilona.

GJG Barton

Prettig professioneel

Chantal

Goed geholpen en fijn contact gehad met Dian! Ook tijdens haar vakantie is het goed opgevangen door haar collega Kim. Alles gaat in overleg en stoppen veel tijd erin.

Gosia

Ik was ontzettend blij met jullie hulp. Ik voelde me altijd goed geadviseerd en gehoord. Ik zou je aanraden!

lilian heijmans

Ik ben heel blij met de hulp van ilona bennink ze heeft enorm goed geholpen met mijn vso. zonder haar was me dit nooit gelukt ze werkt heel kundig en reageert zeer snel als er een vraag is en is... Ik ben heel blij met de hulp van ilona bennink ze heeft enorm goed geholpen met mijn vso. zonder haar was me dit nooit gelukt ze werkt heel kundig en reageert zeer snel als er een vraag is en is daarbij ook nog eens ontzettend vriendelijk en stelt je meteen op je gemak dat het goed komt kortom zou ik haar bij iedereen aan bevelen top juriste bedankt ilona groetjes lilian

Eddie de Wijs

Fantastische ondersteuning en manier van werken.

Malou westerneng

De hulp van Hatice heeft mij ontzettend geholpen in deze periode. Zij heeft mij veel werk uit handen genomen en mij verder geholpen om dit proces goed af te sluiten.
Dit had ik door alle...
Dit had ik door alle stress niet zelfstandig kunnen doen. Daarnaast was het ontzettend fijn dat ik nu een VSO heb waarmee ik in aanmerking kom voor een uitkering.
Er is mij altijd snel en vriendelijk te woord gestaan en altijd mijn vragen snel en duidelijk beantwoord. Ik ben erg tevreden met het behaalde resultaat, zeker aangezien mijn oude opdrachtgever veel weerstand bood.

Frans Nestor

Ik heb de samenwerking met Ilona Bennink als bijzonder prettig ervaren. Het is op een voor mijn gevoel professionele manier aangepakt en afgerond. Snelle acties wanneer dat benodigd was en als de... Ik heb de samenwerking met Ilona Bennink als bijzonder prettig ervaren. Het is op een voor mijn gevoel professionele manier aangepakt en afgerond. Snelle acties wanneer dat benodigd was en als de situatie daar om vroeg.
Mocht ik in de toekomst mensen tegenkomen die in een soort gelijke situatie verkeren zal ik jullie zeer zeker aanraden.

Het resultaat is naar tevredenheid.

Jafr

De dienstverlening van de jurist Nynke, is absoluut indrukwekkend. Klanttevredenheid heeft duidelijk een hoge prioriteit. De jurist was altijd goed bereikbaar, waardoor de communicatie vlot en... De dienstverlening van de jurist Nynke, is absoluut indrukwekkend. Klanttevredenheid heeft duidelijk een hoge prioriteit. De jurist was altijd goed bereikbaar, waardoor de communicatie vlot en efficiënt verliep. Het contact tussen de jurist en mijzelf was professioneel en zeer vriendelijk.

De expertise van de jurist op het gebied van arbeidsrecht was opmerkelijk. Met grondige kennis en een duidelijke uitleg heeft de jurist mij uitstekend begeleid tijdens het proces. Het behaalde resultaat was dan ook boven verwachting en heeft mij zeer tevreden gesteld.

Ik kan met volle overtuiging deze jurist aanbevelen aan anderen die juridische bijstand nodig hebben. Dankzij de professionele aanpak, de uitstekende communicatie en het behaalde resultaat, heb ik het volste vertrouwen in de jurist en ben ik zeer dankbaar voor de geboden dienstverlening.