Monique

Enorm veel steun gehad aan Ilona, alles werd me uit handen genomen, wat al rust gaf.
Na een kleine twee weken, was alles al rond.

Angélique de Liefde

Via Ontslagjuristen Nederland ben ik in contact gekomen met Nynke Capel. Door haar advies en kundigheid ben ik erg goed geholpen met mijn VSO. Er werd snel en goed gereageerd op mijn mail. Ook... Via Ontslagjuristen Nederland ben ik in contact gekomen met Nynke Capel. Door haar advies en kundigheid ben ik erg goed geholpen met mijn VSO. Er werd snel en goed gereageerd op mijn mail. Ook telefonisch was het contact zeer goed. Het was allemaal heel duidelijk en correct. Ik zou haar dan ook zeker aanbevelen. Bedankt voor alles Nynke!

Gerwin

Via hun gratis VSO check ben ik in contact gekomen met Ontslagjuristen NL. Ik voel mij enorm door hun geholpen in een traject wat nieuw en spannend was voor mij, kosteloos nog wel!

Janet Visseren

Nynke heeft mij erg goed geholpen met het adviseren en doorlopen van mijn VSO . Ze stond ten alle tijden voor mij klaar telefonisch en via mail. Heel erg blij met haar hulp ! Ik kan haar van harte... Nynke heeft mij erg goed geholpen met het adviseren en doorlopen van mijn VSO . Ze stond ten alle tijden voor mij klaar telefonisch en via mail. Heel erg blij met haar hulp ! Ik kan haar van harte aanbevelen !!

Serpil Yildirim

Beste mevrouw Odevci,

Beste mevrouw Odevci,

Uw aandacht voor details was indrukwekkend. En wel, bij elk artikel. De werkgever heeft naar aanleiding van uw advies de vaststellingsovereenkomst aangepast en aangevuld.
Klantvriendelijk: heel goed.
Communicatie: heel goed.
Vakkundig: U heeft zowel per mail als aan de tel, de vaststellingsovereenkomst en mijn moeders rechten goed uitgelegd. Vooral voor ons, omdat wij de juridische taal niet begrijpen.
Bereikbaarheid: zeer goed

Joyce

Na 2 jaar ziekte heb ik de hulp ingeschakeld van Mevrouw mr. H.K. (Hatice) Ödevci om mij te helpen met mijn vso. Ik ben hier zo blij mee geweest, want ik begreep er niks van. Mevrouw Ödevci heeft... Na 2 jaar ziekte heb ik de hulp ingeschakeld van Mevrouw mr. H.K. (Hatice) Ödevci om mij te helpen met mijn vso. Ik ben hier zo blij mee geweest, want ik begreep er niks van. Mevrouw Ödevci heeft mij stap voor stap geholpen, ze is heel vriendelijk en geduldig en alles is heel snel en voorspoedig verlopen.

Merel

Ik wil graag mijn tevredenheid uiten over de samenwerking met Sander Groen van Ontslagjuristen Nederland. Zijn professionaliteit, toegankelijkheid en expertise hebben mijn ervaring positief... Ik wil graag mijn tevredenheid uiten over de samenwerking met Sander Groen van Ontslagjuristen Nederland. Zijn professionaliteit, toegankelijkheid en expertise hebben mijn ervaring positief beïnvloed. Ik ben zeer content met de resultaten en waardeer zijn inzet.

Vanessa

Goed geholpen. Het is een mooi dat iemand naar je luistert en advies geeft. En je wensen respecteert Dank je wel Kelly!

Natasja

Alleen maar lof, zonder Kelly Hemstede had ik echt met een rotgevoel de deur dicht getrokken. Nu voel ik me opgelucht, voldoening en klaar voor iets nieuws!

Kitty de Jong

POSITIEF