Norbert Pronk

Fantastisch geholpen. Vriendelijk, professionele aanpak en persoonlijk.

Fabienne

Dian heeft me snel geholpen en goed ontzorgd in deze periode, heel fijn!

Ricardo

Professionele organisatie met oog voor de mens! Uitstekend geholpen tijdens een VSO traject. Binnen 1 uur, voorbereid en al, na het achterlaten van mijn gegevens op de website werd ik gebeld.... Professionele organisatie met oog voor de mens! Uitstekend geholpen tijdens een VSO traject. Binnen 1 uur, voorbereid en al, na het achterlaten van mijn gegevens op de website werd ik gebeld. Vervolgens per telefoon en e-mail overleg gehad over elke stap. Elke communicatie was professioneel en fijn. Zeer tevreden over het eindresultaat!

Harm Spoelman

Goed luisteren naar wat cliënt wil.
Duidelijk
Korte lijnen

Bahattin Yilmaz

Vakkundige mensen, snel en duidelijk in communicatie.

Ilse

Ik ben Kirsten Hilderink echt super dankbaar! De reacties waren altijd heel snel, duidelijk, en Kirsten gaf altijd uitleg, wat voor mij heel fijn was. Dankzij Ontslagjuristen Nederland ben ik zeer... Ik ben Kirsten Hilderink echt super dankbaar! De reacties waren altijd heel snel, duidelijk, en Kirsten gaf altijd uitleg, wat voor mij heel fijn was. Dankzij Ontslagjuristen Nederland ben ik zeer tevreden over de gemaakte afspraken, dus ontzettend bedankt!

Janine Peters

Beste Dian Schouwink,

Eindelijk is mijn ontslag een feit.

Met het teruggeven van de bedrijfseigendommen en het tekenen van een kwitantie hiervoor was alles rond.

Beste Dian Schouwink,

Eindelijk is mijn ontslag een feit.

Dankzij jou is een besluit omgevormd tot een wettelijke vaststellingsovereenkomst.

Hartelijk dank hiervoor.

Jij hebt mijn werkgever hierin stap voor stap meegenomen. Dat was me zonder jouw tussenkomst niet gelukt.

Ik vond onze samenwerking ook prettig.

Je begreep mijn vragen en speelde daar goed op in. Ook onze manier van contact was prettig. Vaak per mail, bij dringende zaken telefonisch.

Ik ben zeer te spreken over Ontslagjuristen Nederland en zal jullie dan ook een ieder aanbevelen die in hetzelfde schuitje zit. En noem dan natuurlijk jouw naam ;)

Ik ben blij dat ik "mijn gevecht" bij jou heb neergelegd. Dat jij die gewonnen hebt en dat ik daar binnenkort de vruchten van kan plukken.

Hartelijk dank voor je hulp.

Mocht ik je in te toekomst nodig hebben, dan weet ik je te vinden.

Houd plezier in je werk, je bent er goed in!

Hartelijk bedankt en vriendelijke groet,

Janine Peters

Erwin

Heel goed bij gestaan door Nynke Capel

Martha Prins

Hele snelle communicatie, heeft alles goed onderzocht, kwam competent over via de mails en dacht mee.

Mark Nowack

Ik ben zeer goed geholpen door Kirsten Hilderink. Ik heb een vaststellingsovereenkomst kunnen tekenen die zeer positief is voor mij. Ik moest even wennen aan het contact en de communicatie:... Ik ben zeer goed geholpen door Kirsten Hilderink. Ik heb een vaststellingsovereenkomst kunnen tekenen die zeer positief is voor mij. Ik moest even wennen aan het contact en de communicatie: rechtstreeks even bellen gaat moeilijk of je moet je vraag via de mail stellen maar wordt wel dezelfde dag teruggebeld. Er wordt wel altijd overleg gevoerd alvorens iets de deur uitgaat.