Herman

Mevr. Capel heeft mij ontzettend goed geholpen met het nakijken van de vso en met de onderhandelingen naar de werkgever toe. Het contact was prettig en mijn belangen zijn volledig meegenomen in de... Mevr. Capel heeft mij ontzettend goed geholpen met het nakijken van de vso en met de onderhandelingen naar de werkgever toe. Het contact was prettig en mijn belangen zijn volledig meegenomen in de voorwaarden. Ik kan niets anders zeggen dan dat ik Ontslagjuristen Nederland aan iedereen kan aanbevelen die met een vso wordt geconfronteerd.

Bart

Nynke heeft me ontzettend goed, direct, duidelijk en constructief geholpen. Ik wilde het traject snel doorlopen maar wel met de beste uitkomst. Nynke was snel bereikbaar, kwam met goed advies en... Nynke heeft me ontzettend goed, direct, duidelijk en constructief geholpen. Ik wilde het traject snel doorlopen maar wel met de beste uitkomst. Nynke was snel bereikbaar, kwam met goed advies en wist op een fijne manier de onderhandeling aan te gaan. Heel dankbaar!

Wim van Schilt

Super netjes geholpen door Ontslagjuristen Nederland

Leelah van IJzeren

Heel goed geholpen, zeer kundig personeel en korte lijntjes

Jacqueline Bastiaan

Nynke Capel heeft mij geweldig geholpen. Ze was altijd goed bereikbaar en heeft alles wat ik voor ogen had voor elkaar gekregen. Het was ontzettend prettig dat ik het aan aan haar uit handen kon... Nynke Capel heeft mij geweldig geholpen. Ze was altijd goed bereikbaar en heeft alles wat ik voor ogen had voor elkaar gekregen. Het was ontzettend prettig dat ik het aan aan haar uit handen kon geven. Het contact was altijd duidelijk helder en zeer vlot. Veel dank daarvoor! Ik zou haar bij iedereen aanbevelen

Marion Vriesde-Rijnders

Zeer prettige en professionele hulp en begeleiding door Ilona Bennink

H. van Dijk

Advies en bemiddeling bij ontslag en vaststellingsovereenkomst.

Kristel Manenschijn - Bruins

Ik ben prettig geholpen door Hatice. Als vast contactpersoon wist ik wie ik kon bellen en mailen met mijn vragen. Erg toegankelijk en er is rustig geluisterd naar mijn verhaal. Wat natuurlijk fijn... Ik ben prettig geholpen door Hatice. Als vast contactpersoon wist ik wie ik kon bellen en mailen met mijn vragen. Erg toegankelijk en er is rustig geluisterd naar mijn verhaal. Wat natuurlijk fijn is als je in een onrustige tijd verkeerd op je werk.

Jeff Pattipawae

Goed, snel en duidelijk geholpen met mijn case.

Jordy Frodyma

Mijn ervaring is super! Ik ben erg blij met de service die Ontslagjuristen Nederland heeft gegeven. Ilona heeft als een leeuwin voor mij gevochten tegen mijn ex werkgever en gezorgd dat op een... Mijn ervaring is super! Ik ben erg blij met de service die Ontslagjuristen Nederland heeft gegeven. Ilona heeft als een leeuwin voor mij gevochten tegen mijn ex werkgever en gezorgd dat op een professionele manier afscheid kon worden genomen. Ze heeft onderhandeld, was bereikbaar voor mijn vragen, en het belangrijkste als client; Ze vertrouwde mijn kant van het verhaal en ze gaf mij het gevoel dat alles goed zal eindigen.