Frank

Onlangs SEBA skates gekocht (een van de weinige leveranciers binnen NL). Mailcontact gehad, altijd vrij snel reactie. Antwoorden daar je mee verder kan.

Advies. Snel.

Website mag overzichtelijker. Geen orderbevestiging ontvangen (pas na mail waar deze bleef).

Dennis Verweij

Snelle afhandeling en binnen enkele werkdagen mijn nieuwe skates in huis.

Ruim assortiment.

Wouter Reubzaet

De winkel ligt helaas ruim 200km bij mij vandaan, maar bij de aankoop van mijn eerste inline skates in 2016 ben ik heel goed telefonisch geadviseerd. Ik heb er sindsdien erg veel plezier van. Laatst... De winkel ligt helaas ruim 200km bij mij vandaan, maar bij de aankoop van mijn eerste inline skates in 2016 ben ik heel goed telefonisch geadviseerd. Ik heb er sindsdien erg veel plezier van. Laatst is tijdens het skaten een schroef van de rembeugel los gegaan en zijn me direct nieuwe toegestuurd. Top service!

Goed advies, vriendelijk personeel, goede service.

n.v.t.

Tessa Kos

Zeer vriendelijk personeel met verstand van zaken. De reactie snelheid op e-mail zou soms wat sneller mogen.
Zeker een aanrader om een keer de winkel te bezoeken als je op zoek bent naar nieuwe rollers

Kennis

Reactie snelheid op de e-mail

Prima spullen

Duidelijke site... goede informatie om juiste keuze tw maken .fijne zoekfunctie.

Bestellingen voor 15:00 worden volgende dag geleverd. Ik bestelde om 14.50 uur. Maar was niet de volgende dag binnen. Oke het is krap. Maar het is niet wat ze beloven. De track en trace van postnl... Bestellingen voor 15:00 worden volgende dag geleverd. Ik bestelde om 14.50 uur. Maar was niet de volgende dag binnen. Oke het is krap. Maar het is niet wat ze beloven. De track en trace van postnl werkte overigens ook niet.

Yvonne

Prima. Schoentjes vallen wel iets groter dan gedacht. Maat M voor maat 39 aan de ruime kant. Maar wel prima om tenen te kunnen bewegen.

Artikel goedkoper dan op andere websites.

Maattabel iets aanpassen?

Raúl Oosterlen

Een van de beste skateshops van Nederland. Ze hebben ook nieuwe skates die niet overal verkrijgbaar zijn.

Mooie online shop
Mooie winkel
Uitstekende klantenservice

Boris

Erg netjes geholpen. Leuke gasten in de winkel.

Goed advies gekregen

Marcin lepek

Quick, professional service.

Josse

Snelle levering , goed verpakt en de wicked lagers doen het goed!