Robert

Helaas ging er iets mis met een levering van een nieuwe skate maat. Maar daarna is alles super behulpzaam en klantgericht opgelost.

Er wordt de tijd genomen om je aan een apar perfecte skates te helpen.

Cedric govaert ( the cheetah airsoft)

Beste mede kopers
Ik heb bij onlineskateshop besteld na 2 dagen was het al toegekomen bij mij thuis (Belgie).
Het product dat ik besteld heb is niet echt voor skaten of iets in de...
Beste mede kopers
Het product dat ik besteld heb is niet echt voor skaten of iets in de richting van maar ik raad deze shop wel aan als je iets nodig heb.
Bedankt voor de service en ik zal jullie zeker aanraden in mijn vrienden kring ?

Geen verbeteringen nodig, misschien een patch in plaats van een stikker ??????

Ron

Niets mis met bestelling, snelle levering.

Peter van den Bosch.

Als heel prettig, hebben verstand van zaken als het over skates e.d. gaat.

Gastvrij als je bij hun in de winkel bent, altijd behulpzaam, en goede uitleg over alles.
Zowel in de winkel als op het internet.

Niets dat ik weet

Sophie Ferdinand

Supergoed. Correcte levering!

Service, kwaliteit, goede uitleg op website en correcte uitleg.

Nn

Snel en goed

Nvt

Ilona

Goede site. Ik had hulp nodig met kiezen, maar was ongeduldig en koos daarom voordat ik antwoord op mijn vragen had. Toen de bestelling gemaakt was, werd ik gebeld door een van de medewerkers om... Goede site. Ik had hulp nodig met kiezen, maar was ongeduldig en koos daarom voordat ik antwoord op mijn vragen had. Toen de bestelling gemaakt was, werd ik gebeld door een van de medewerkers om alsnog mijn vragen beantwoord te krijgen. Ook vertelde hij me over de vertraging vanwege feestdagen. Heel netjes.

Bellen bij opvallende dingen

Track and trace kwam pas heel laat. Misschien kwam dit omdat de rolschaatsen nog besteld moesten worden

kuppens

Heel goed. Prima service met medewerkers die goed adviseren en meedenken.

servicegerichte houding en proactief meedenken.
Snel verzenden van online bestellingen

Accuratesse
Bij bestelling zat factuur die niet (meer) klopte

AHKM van der Burgt

Positief. Heb 1 of 2 korte telefoongesprekken gehad waarbij ik heel prettig te woord werd gestaan. Ook de verzending was erg vlot en in principe in orde. De bezorging van mijn tweede bestelling... Positief. Heb 1 of 2 korte telefoongesprekken gehad waarbij ik heel prettig te woord werd gestaan. Ook de verzending was erg vlot en in principe in orde. De bezorging van mijn tweede bestelling verliep niet helemaal goed, doordat mijn pakketje in Havelte werd afgeleverd en weer opgehaald moest worden kreeg ik het pas s avonds in huis ipv in de middag. Ik vroeg me wel af hoe het zit als het verkeerd bezorgd is en zoek raakt, omdat ik dan dus niet kan aantonen dat ik het niet ontvangen heb.

Zie mijn verhaal hierboven.