J. Bakker

Zeer adequaat bedrijf, erg snel en duidelijk in de communicatie

Duidelijke website en persoonlijk contact

anne

Goede persoonlijke benadering na telefonisch contact. Erg blij mee. De website leek 2 varianten te bieden, wat niet het geval bleek. Verder erg tevreden over de site.

Landman

Ontzettend klantvriendelijk. Je krijgt het gevoel echt met plezier geholpen te worden zowel in de winkel als telefonisch.

Heel klantvriendelijk en kennis van zaken!

The art of healing

Veel uitleg. Super goede service. Een skate winkel met aandacht in de ambacht.

Breedijk

Goede service heel vriendelijk mensen proberen overal een oplossing te vinden

Zeer goede service top

Nancy hartman-holswilder

SUPER service!
SUPER service!
Ik belde op om te vragen of een model rolschaats geschikt was om mee te dansen..werd meteen goed geadviseerd!! Echt top verzenden inderdaad voor 15:00 besteld de volgende dag in huis,top dus. Maat te klein gekocht was geen probleem ze hadden al de juiste maat besteld voordat ik de andere had opgestuurd echte service dus! Ik weet waar ik ook voor mijn kids ga kopen?

Advies en levertijd

Bij mijn aangekochte rolschaatsen stond bij het model niet dat ze klein uitvielen..misschien idee...

Maarten Boek

Hele goede hulp via de online mail, goeie service, duidelijke informatie en alles goed en snel afgehandeld.

Via de mail erg goed geholpen en zodoende heel blij met wat ik in huis heb gekregen.

Misschien is het handig om aan te geven dat er ook onderdelen van grotere dingen beschikbaar zijn, maar verder weinig op of aan te merken.

R lintjens

Bestelde artikel werd zeer snel geleverd. Top!

Goede service

Mare

Prettige service en snelle levering

Goed te bereiken voor vragen. Erg vriendelijke service

Bart

Prima ervaring, er ontbrak wat in de eerste zending. Na het melden werd dit direct nagestuurd.