Ron

Voordelig en zeer klantvriendelijk

Er werd direct contact gezocht toen ik een niet bijpassend artikel had besteld, om dit gezamenlijk op te lossen.

E Koerts

Positief

Wij hebben een klein artikel besteld dat we nergens konden vinden. Alles is goed gewerkt. Heel compleet assortiment.

Snel, heel compleet assortiment, goede prijs

Levering kosten een best hoog als je maar een klein artikel bestel. Maakt de winkel minder interessant voor accessoires, en het is wel jammer, want zij hebben vele

Erik Postema

Ruime keuze in materialen, de onderdelen pasten prima zoals bedoeld was. Snelle levering.

Frans Goddijn

Prima, denken goed mee, bellen even op als er een andere oplossing mogelijk is.

Actief en hartelijk

J Harmsen

Mooi materiaal, snel geleverd.

Kwaliteit voor keurige prijs

Mensonides

Zeer snelle levering! Bestelling tip top in orde.

Snelle levering. Heldere website.

Verpakking was van papier en niet te gebruiken voor retourzending. Helaas ook niet kosteloos retourneren wat bij veel webwinkels wel mogelijk is.

Dave van Doorn

Leuke online winkel voor al je skate plezier of rol plezier. Heb contact gehad met de Klantenservice en daar heb is niets op aan te merken. Ben goed geholpen en ze hadden het geduld om al mijn... Leuke online winkel voor al je skate plezier of rol plezier. Heb contact gehad met de Klantenservice en daar heb is niets op aan te merken. Ben goed geholpen en ze hadden het geduld om al mijn vragen te beantwoorden. Heb daarom ook een extra aankoop gedaan! Top zaakje! ??

Klantenservice en veel artikelen

Jim

Makkelijk bestellen, goede prijzen en nette levering. Aanrader dus.