AdM

Heel netjes,snel geleverd, mooie pennen en mooie kwaliteit leer van de mappen.

Jeroen

Niet gegraveerd!!! Website noemt pengraveren maar het is er gewoon op getypt en niet in gegraveerd! Zeer teleurstellend

Jasper

Onlangs een pen besteld die ik later zou kunnen ophalen bij een afhaal punt. Daar bleek die helaas niet te zijn. Eerst contact opgenomen met post.nl en die vertelde me dat hij er zou moeten liggen.... Onlangs een pen besteld die ik later zou kunnen ophalen bij een afhaal punt. Daar bleek die helaas niet te zijn. Eerst contact opgenomen met post.nl en die vertelde me dat hij er zou moeten liggen. Toen contact opgenomen met pengraveren.nl en die zouden het voor mij uitzoeken. Ik kreeg al snel een telefoontje dat post.nl mijn pen kwijt was. Pengraveren.nl kwam snel met een oplossing aangezien ik de pen zsm nodig had. De volgende dag hebben ze een pen gegraveerd en is Pierre die na werktijd persoonlijk bij mij komen afleveren. Echt een fantastische service. Ik blij dat ik de pen alsnog op tijd had en de ontvanger was nog 10 keer blijer. Pierre en pengraveren.nl bedankt voor het snelle handelen!

Verners B Jerins

Uitstekend. Goede service en erg behulpzaam

Michiel Peters

Reageren supersnel (zelfs op zaterdagavond). Vroeg daarnaast of de pennen ingepakt konden worden, wat netjes opgevolgd werd. Prima eerste ervaring!

Denise

Nu twee keer een bestselling hier geplaatst en beide keren zeer tevreden. De gegraveerde pennen zijn scherp, contact met medewerkers verloopt soepel, er wordt snel op e-mail gereageerd en eventuele... Nu twee keer een bestselling hier geplaatst en beide keren zeer tevreden. De gegraveerde pennen zijn scherp, contact met medewerkers verloopt soepel, er wordt snel op e-mail gereageerd en eventuele klachten worden netjes opgelost.

Ad Oonincx

Geweldige service en zeer klantvriendelijk, oplossingsgericht met de klant centraal. Top gewoon.. Doe hier graag weer zaken mee de volgende keer.

Mooie pennen, mooi gegraveerd en snel geleverd.

Hannah

Het bestellen ging makkelijk, de levering snel, een foutje gemaakt bij het bestellen en meer gedaan dan wat ze hoefden. Top top Top!

Een balpen van Ca0ran d'Ache besteld

Tijdens de betalings procedure bleek ING weer eens niet te werken. Na een paar pogingen werd ik door uw medewerker gebeld. Zeer attent. De gravering werd correct (linkshandige) uitgevoerd.