Jonna

Onwijs goede ervaring! Zeer goede en snelle service! Er werd zeer snel en vriendelijk op mijn verzoek gereageerd! Er was eerst geprobeerd mijn telefonisch te bereiken, maar toen dat niet lukte heeft... Onwijs goede ervaring! Zeer goede en snelle service! Er werd zeer snel en vriendelijk op mijn verzoek gereageerd! Er was eerst geprobeerd mijn telefonisch te bereiken, maar toen dat niet lukte heeft men een nette voicemail achtergelaten en een email gestuurd.
Last minute op vrijdagavond een pen besteld, die ik ook graag gegraveerd wilde hebben en op dinsdag nodig had om cadeau te doen. Dit bij het plaatsen van de bestelling in het opmerkingen veld aangegeven. Realiseerde me dat dit wel echt een erg last minute verzoek was, dus had er rekening mee gehouden en dat dit niet meer haalbaar zou zijn, maar niets was minder waar. Dinsdag lag het pakketje bij mij thuis met een zeer mooi gegraveerde pen.

Correct en prima service

Correct en prima service

Jogchems

Super goed

kwaliteit, snel, grote diversiteit aan pennen, graveren met 2 regels dat is toppie

zo door gaan

Perfect advies en prima service!

Dat ook persoonlijk contact mogelijk is.

Adressen en inhoud controleren voor verzending.

Ik bestelde twee stylo's met gegraveerde namen als geschenk. De naamgravering was mooi uitgevoerd, en de stylo's voldeden aan mijn verwachtingen. Één van de cadeau verpakkingen was echter gesneuveld... Ik bestelde twee stylo's met gegraveerde namen als geschenk. De naamgravering was mooi uitgevoerd, en de stylo's voldeden aan mijn verwachtingen. Één van de cadeau verpakkingen was echter gesneuveld tijdens het transport. Ik stuurde een mailtje en ontving meteen een nieuwe verpakking. Globaal dus zeer tevreden van het product en de vlotte service !

Jo Thijssen

Onlinekantoorshop zegt wat hij doet en doet wat hij zegt, daar kun je van op aan. Wat een verademing om op deze prettige manier zaken te kunnen doen.

Beveel deze onlinekantoorshop bij iedereen aan!

Geen. Blijf zo zaken doen.

Erg vriendelijk geholpen. Een goede service. Ik had een pen besteld en laten graveren. Deze was in de decemberpost waarschijnlijk bij postnl verloren geraakt. Ik heb een e-mail gestuurd dat ik de... Erg vriendelijk geholpen. Een goede service. Ik had een pen besteld en laten graveren. Deze was in de decemberpost waarschijnlijk bij postnl verloren geraakt. Ik heb een e-mail gestuurd dat ik de pen nog niet had ontvangen en er is keurig een gegraveerde pen naar mij verstuurd. Pierre Ten Hoope, dank voor uw service en uw tijd en moeite.

N. Verburg

In één woord geweldig, twee maal iets besteld beide keren snel, correct en compleet uitgevoerd. Een vraag die ik had werd binen enkele minuten beantwoord en alles is exact op tijd geleverd.

Service en snelheid

Vandaag besteld en morgen in huis? Nou niet dus. Zaterdag besteld. Op maandag verzonden. Tot zover alles in orde. Maar op donderdag is het pakketje nog steeds niet afgeleverd. Ik mag het op komen... Vandaag besteld en morgen in huis? Nou niet dus. Zaterdag besteld. Op maandag verzonden. Tot zover alles in orde. Maar op donderdag is het pakketje nog steeds niet afgeleverd. Ik mag het op komen halen bij de Plusmarkt. Alle dagen thuis geweest, geen 'niet thuisbriefje' in de bus van PostNL, kortom PostNL maakt er een potje van. Voortaan toch maar gewoon naar de winkel.

Onmiddellijk PostNL aan de kant zetten en overschakelen naar een betrouwbaardere koerier.