Angelique

Zeer fijn schakelen en eerlijk advies

Fierens

Top!

Hele vlote en persoonlijke service

Robert Martinius

Heel goed

nee

Ja ik wil Ria www.jaikwilria.nl

Uitstekend! Geweldig team. Klantgericht.

Pietro

Kwalitatieve produkten met goede services. Goede prijs. Kopen met vertrouwen. Heel snel geleverd. Voor kwaliteit en services samen moet je hier zijn.

Cynthia Kennedy

Outstanding customer service

AdM

Heel netjes,snel geleverd, mooie pennen en mooie kwaliteit leer van de mappen.

JN

Niet gegraveerd!!! Website noemt pengraveren maar het is er gewoon op getypt en niet in gegraveerd! Zeer teleurstellend

Jasper

Onlangs een pen besteld die ik later zou kunnen ophalen bij een afhaal punt. Daar bleek die helaas niet te zijn. Eerst contact opgenomen met post.nl en die vertelde me dat hij er zou moeten liggen.... Onlangs een pen besteld die ik later zou kunnen ophalen bij een afhaal punt. Daar bleek die helaas niet te zijn. Eerst contact opgenomen met post.nl en die vertelde me dat hij er zou moeten liggen. Toen contact opgenomen met pengraveren.nl en die zouden het voor mij uitzoeken. Ik kreeg al snel een telefoontje dat post.nl mijn pen kwijt was. Pengraveren.nl kwam snel met een oplossing aangezien ik de pen zsm nodig had. De volgende dag hebben ze een pen gegraveerd en is Pierre die na werktijd persoonlijk bij mij komen afleveren. Echt een fantastische service. Ik blij dat ik de pen alsnog op tijd had en de ontvanger was nog 10 keer blijer. Pierre en pengraveren.nl bedankt voor het snelle handelen!

Verners B Jerins

Uitstekend. Goede service en erg behulpzaam