Michiel Peters

Reageren supersnel (zelfs op zaterdagavond). Vroeg daarnaast of de pennen ingepakt konden worden, wat netjes opgevolgd werd. Prima eerste ervaring!

Denise

Nu twee keer een bestselling hier geplaatst en beide keren zeer tevreden. De gegraveerde pennen zijn scherp, contact met medewerkers verloopt soepel, er wordt snel op e-mail gereageerd en eventuele... Nu twee keer een bestselling hier geplaatst en beide keren zeer tevreden. De gegraveerde pennen zijn scherp, contact met medewerkers verloopt soepel, er wordt snel op e-mail gereageerd en eventuele klachten worden netjes opgelost.

Ad Oonincx

Geweldige service en zeer klantvriendelijk, oplossingsgericht met de klant centraal. Top gewoon.. Doe hier graag weer zaken mee de volgende keer.

Mooie pennen, mooi gegraveerd en snel geleverd.

Hannah

Het bestellen ging makkelijk, de levering snel, een foutje gemaakt bij het bestellen en meer gedaan dan wat ze hoefden. Top top Top!

Een balpen van Ca0ran d'Ache besteld

Tijdens de betalings procedure bleek ING weer eens niet te werken. Na een paar pogingen werd ik door uw medewerker gebeld. Zeer attent. De gravering werd correct (linkshandige) uitgevoerd.

Ik wilde eigenlijk een sheaffer sagaris balpen bestellen , maar als ik op die gewenste balpen drukte en dan kreeg ik de vulpen te zien en als ik dan op meer opties drukte zag ik de balpen maar kon... Ik wilde eigenlijk een sheaffer sagaris balpen bestellen , maar als ik op die gewenste balpen drukte en dan kreeg ik de vulpen te zien en als ik dan op meer opties drukte zag ik de balpen maar kon hem dan niet bestellen . Dit vond ik raar en onduidelijk. Toen heb ik maar een waterman besteld ook een mooie balpen. Met de waterman pen ging het bestellen makkelijk en was er vlug. alleen vond ik het geen luxe verpakking zoals er beschreven stond.

de levering is er snel

iets duidelijker vermelde over de sheaffer sagiris balpen zilver met goud om die te kunnen bestellen

Prima. Makkelijke site en goede service

Drie pennen met inscriptie gekocht voor souvenir.
Drie pennen met inscriptie gekocht voor souvenir.
Goed advies gekregen, goede prijs/kwaliteits verhouding, vriendelijk geholpen, snelle reactie op email en snel product ontvangen. Keurig verpakt.

Snelle en correcte levering