BNNVARA

Prettig contact, uitstekende en snelle service. En belangrijkste: vertrouwen! Dit bedrijf levert en vertrouwt op betaling van de factuur. Als we allemaal zo met elkaar om zouden gaan, gaat het stuk... Prettig contact, uitstekende en snelle service. En belangrijkste: vertrouwen! Dit bedrijf levert en vertrouwt op betaling van de factuur. Als we allemaal zo met elkaar om zouden gaan, gaat het stuk beter in ons land !

Debby

Uitstekende website en service!

kwaliteit

vorig jaar betaalde ik € 16.95 voor de Parker Vector Steel en nu € 18.95 = 11.8% meer

Lilian

Direct na de gedane bestelling werd ik geïnformeerd dat het bestelde product tijdelijk niet leverbaar was. OMdat ik het niet direct nodig had werd in onderling overleg afgesproken een weekje geduld... Direct na de gedane bestelling werd ik geïnformeerd dat het bestelde product tijdelijk niet leverbaar was. OMdat ik het niet direct nodig had werd in onderling overleg afgesproken een weekje geduld te hebben Na het weekje was het product alsnog leverbaar en had ik binnen de gestelde periode binnen Had het product niet meer leverbaar geweest dan was men op zoek gegaan naar een vergelijkbaar alternatief

Prima service. Eenvoudige bestelprocedure, snel bezorgd.

Eenvoud

Look en feel van site mag wat strakker/mooier.

Lilian

Petra Hensens-Broesder

Erg goed! Wij hebben pennen besteld als bedankje voor onze getuigen. We werden er op geattendeerd dat pennen voor officiële documenten zwart moeten zijn. Heel fijn dat het bedrijf met ons mee dacht!... Erg goed! Wij hebben pennen besteld als bedankje voor onze getuigen. We werden er op geattendeerd dat pennen voor officiële documenten zwart moeten zijn. Heel fijn dat het bedrijf met ons mee dacht! De pennen waren ook erg mooi en onze getuigen zijn er erg blij mee!

Alleen maar positief

Marieke Wegman

Prima service!

Info over verloop bestelling , snelle reactie, klantvriendelijkheid

Alles gaat gewoon heel prettig, verbeterpunten niet zo aan de orde