Uitstekend

dit bedrijf is initiatiefrijk door per mail en telefoon contact op te nemen met de aanvrager en vervolgens snelle service te bieden.

x

Vandaag pen besteld ik was vergeten om aan te geven of het voor links- of rechtshandig was. Ik werd opgebeld en er werd vriendelijk mij de vraag gesteld wat hij kon noteren. Een uitstekende service.

Schellemans

Zeer goede service ! En prachtige klantendienst ! Aan te raden op elk gebied

Marie-Thérèse van Deijl Duchateau

Hierbij wil ik u laten weten tot ik al heel veel pennen heb gekocht omdat ze erg mooi zijn om cadeau te geven en ook het graveren is erg mooi.En ze hebben ook een goede service.Ik heb vanmorgen al... Hierbij wil ik u laten weten tot ik al heel veel pennen heb gekocht omdat ze erg mooi zijn om cadeau te geven en ook het graveren is erg mooi.En ze hebben ook een goede service.Ik heb vanmorgen al weer 2 nieuwe pennen gekocht om cadeau te doen en het zal heus niet te laatste zijn

Marie-Thérèse van Deijl Duchateau

van den Bos

Pen online besteld, snel geleverd. Klacht over het niet in- en uit willen van de punt. Supersnel opgelost

Goede snelle levering en duidelijke inscriptie

Fantastische service en zeer snelle levering. Betrokken medewerkers en een heel strak resultaat! Welverdiend een Uitstekende 5 sterren.