2056 beoordelingen

2056 Reviews

H. Drost

Prettige persoonlijke hulp bij het vinden van de juiste auto, ook na levering laagdrempelig bereikbaar voor vragen.

Krijna

We zijn heel goed geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe Volkswagen T-Cross

Ronald Wilts

Ik ben prima ondersteund bij het vinden van een ENYAQ iV. In januari besteld en verwachte afleverdatum was 23 juni. Al ingesteld op vertraging, maar uiteindelijk kreeg ik hem de 17e juni op locatie... Ik ben prima ondersteund bij het vinden van een ENYAQ iV. In januari besteld en verwachte afleverdatum was 23 juni. Al ingesteld op vertraging, maar uiteindelijk kreeg ik hem de 17e juni op locatie afgeleverd.

C.B. de Vos

Wij zijn erg goed geholpen ! en na 2weken nog een leuk presentje helemaal top!

Patrick

Erg goed geholpen.

S. Laport

Zeer content en goed geholpen met de aanschaf van een mooie Skoda scala occasion. En een leuke deal gesloten.

John Jaques

Super service en klantvriendelijkheid

M. van Hoek

Prima, kreeg net een olijfboom(pje) en werd gefeliciteerd met mijn nieuwe Volkswagen. Ben benieuwd wanneer ik deze krijg. Ja, krijg !! want ik heb geen nieuwe auto gekocht. Dus super tevreden over... Prima, kreeg net een olijfboom(pje) en werd gefeliciteerd met mijn nieuwe Volkswagen. Ben benieuwd wanneer ik deze krijg. Ja, krijg !! want ik heb geen nieuwe auto gekocht. Dus super tevreden over Ames. Ik geef dus ook vijf sterren!!!

Gert-Jan Plaizier

Super

JEX

Positief, snel contact. Houden je op de hoogte