2048 beoordelingen

2048 Reviews

Mark van Engelen

Goede vlotte en prettige contact met Ames, transparant over de levertijden en levering van auto is op hele leuke manier gedaan met goede uitleg alvorens uit showroom te rijden.

Mark Swank

Hele goede hulp bij de aanschaf van de nieuwe auto

Ames Sliedrecht

Wij zijn heel goed geholpen door Sander van Kooten,van Ames Sliedrecht,we wilden een VW t’Cross,zeer fijne verkoper hij hielp ons zeer correct,geduldig en efficiënt niets was hem te veel.
Zeer...
Zeer blij met Sander het was voor mij een probleem om de auto op te halen door omstandig heden,de auto werd thuis bezorgd door Sander dat is nog eens service,hij legde alles goed uit wat ik zeer prettig vond,we mochten altijd bellen met vragen.
Zelfs na een week belde hij nog om te vragen hoe de auto reed,en of er nog vragen waren we mochten altijd bellen of mailen.
Zeer tevreden met AMES Sliedrecht!

Ton en Margriet

UB montage sprinkler bv

Binnen 15 minuten auto gekocht en snelle service, alles is top geregeld

Elise / Axoft

Zeer prettig!

John de Wit

Auto besteld in de coronatijd, hierdoor heeft de levering later plaatsgevonden. De verkoper belde me regelmatig op met een update. Tevens gaf hij een goede uitleg over de auto zelf.

S. Arnaud

Wij zijn erg goed geholpen bij Ames Skoda in Dordrecht! Bedankt voor de goede service Davey!

N.Mostert

Ja, Ames doet alles perfect. Informatie, service en begleiding en klantvriendelijk werk. Alle werknemers. :-)

Arno Jansen

Na een hartelijk ontvangst door Dylan, een jonge kerel die perfect aanvoelen welke klant hij voor zich heeft, gekozen voor een Seat Arona. Maar wel binnen 2 weken leveren want we gaan op vakantie!... Na een hartelijk ontvangst door Dylan, een jonge kerel die perfect aanvoelen welke klant hij voor zich heeft, gekozen voor een Seat Arona. Maar wel binnen 2 weken leveren want we gaan op vakantie! Daar ga ik voor zorgen, ambitieus zoals hij is en uiteraard heeft hij het waargemaakt. Perfect geregeld, aflevering door een collega laten verzorgen, omdat Dylan op vakantie was. Dag van aflevering even een app en de dag van onze vakantierit vanaf zijn vakantieadres een belletje. Echt een klantreis die je iedereen aanbeveelt!!