2048 beoordelingen

2048 Reviews

Cofra BV

Afgelopen di Skoda Octavia opgehaald. Prettige ontvangst en prima uitleg door Danny, waarvoor dank!

Altech Installatie

Alles naar wens verlopen. Bram Korteweg heeft ruim de tijd voor ons genonmen om mijn VW transporter te mogen ontvangen. Alle voorbereiding door Bram ook helemaal top verlopen. Helemaal blij met de... Alles naar wens verlopen. Bram Korteweg heeft ruim de tijd voor ons genonmen om mijn VW transporter te mogen ontvangen. Alle voorbereiding door Bram ook helemaal top verlopen. Helemaal blij met de nieuwe auto en de service!

H.H. Jonker

Door verkoper Floris Bode prima begeleid in de aanschaf van een Volkswagen. Nam ruim de tijd en is zeer vriendelijk.

wedi

Goede service en vriendelijkheid zoals je het verwacht maar niet altijd vanzelfsprekend bij VW en Audi dealers.

Ames Audi

Fantastisch

Wesley

Afgelopen zaterdag tevreden een Skoda Enyaq opgehaald. Joep heeft alles goed geregeld!

A.J. de Roode

Uiterst plezierige omgeving . Het inruilen en kopen van een nieuwe auto brengt zeker nogal wat handelingen met zich mee. Alles werd ons uit handen genomen en op een professionele wijze door hun... Uiterst plezierige omgeving . Het inruilen en kopen van een nieuwe auto brengt zeker nogal wat handelingen met zich mee. Alles werd ons uit handen genomen en op een professionele wijze door hun geregeld . Een hele geruststelling. Bij de aflevering werd alles in de auto rustig uitgelegd. Dat maakte de eerste rit toch nog een feestje.

Erik

Op een mail word niet eens gereageerd 👎

Reactie Occasioncentrum.nl:

Beste Erik, om onze dienstverlening te verbeteren horen we graag hoe en wanneer u contact met ons heeft gezocht. Wij kunnen geen correspondentie terugvinden. Desondanks betreuren wij dit proces,... Beste Erik, om onze dienstverlening te verbeteren horen we graag hoe en wanneer u contact met ons heeft gezocht. Wij kunnen geen correspondentie terugvinden. Desondanks betreuren wij dit proces, hiervoor onze excuses. Wij komen graag alsnog met u in contact om u naar tevredenheid te helpen. Waar kunnen wij u mee van dienst zijn? Dan bellen wij u graag. U kunt ons ook bereiken via info@ames.nl of via 088 - 3749765 voor sales, of werkplaats gerelateerd op 078-6143322.

Anton de Beij

Lease nieuwe Audi A4. Goede service, prettig contact. Begrijp alleen voor de merkbeleving niet waarom een nieuwe Audi wordt afgeleverd bij VW.