2050 beoordelingen

2050 Reviews

N.Mostert

Ja, Ames doet alles perfect. Informatie, service en begleiding en klantvriendelijk werk. Alle werknemers. :-)

Arno Jansen

Na een hartelijk ontvangst door Dylan, een jonge kerel die perfect aanvoelen welke klant hij voor zich heeft, gekozen voor een Seat Arona. Maar wel binnen 2 weken leveren want we gaan op vakantie!... Na een hartelijk ontvangst door Dylan, een jonge kerel die perfect aanvoelen welke klant hij voor zich heeft, gekozen voor een Seat Arona. Maar wel binnen 2 weken leveren want we gaan op vakantie! Daar ga ik voor zorgen, ambitieus zoals hij is en uiteraard heeft hij het waargemaakt. Perfect geregeld, aflevering door een collega laten verzorgen, omdat Dylan op vakantie was. Dag van aflevering even een app en de dag van onze vakantierit vanaf zijn vakantieadres een belletje. Echt een klantreis die je iedereen aanbeveelt!!

Martin

Voor de eerste keer bij Ames en geholpen door Daan. Werkte nog niet zo lang als verkoper maar deed zijn uiterste best om al onze vragen te beantwoorden. Top!

J. Boham

Private lease skoda enyacc

G.A.Linden

Ik ben bijzonder goed en correct geholpen door Sander van Kooten

DUPI Underwiting Agencies BV

Enthousiast ontvangen door en prima uitleg gekregen van Audi Pro Toine over mijn nieuwe Audi Q3 Sportback. Het was even wachten maar zeer tevreden over de auto die op me te wachten stond!

A.J. de Deugd.

Professioneel, Dhr. E.Drijver luistert goed. Een van de redenen dat ik opnieuw een auto bij hem hebt gekocht.

Arno Jansen

Via een advertentie op een aanbieding afgegaan. Verkoper Dylan kwam op een ontspannen manier naar ons toe en begeleide ons in het verkoop proces. Een jonge vent die snapt hoe je met een klant... Via een advertentie op een aanbieding afgegaan. Verkoper Dylan kwam op een ontspannen manier naar ons toe en begeleide ons in het verkoop proces. Een jonge vent die snapt hoe je met een klant omgaat. Wij wilde snel rijden (2 weken) en dat is gelukt. Door adequaat het traject te volgen en collega’s van hem te activeren hebben we in precies 2 weken de auto afgeleverd gekregen. Al met al een waanzinnige ervaring van Seat Ames Dordrecht! Bedankt heren voor deze leuke ervaring.

C. Krutzen

Vriendelijk en deskundig advies. Voor, tijdens en na aanschaf alle ruimte voor het stellen van vragen.

Familie Ibis

Wij zijn geholpen door Floris.
Wij zijn geholpen door Floris.
Wij hebben ruim de tijd gekregen om ons papierwerk op orde te brengen. (Wat onnodig lang duurde tot het rond was.) De dag dat we ons auto wilden overnemen had Rdw storing, helaas moesten wij met lege handen terug naar huis. Ze hebben gelijk voorgesteld dat ze ons auto persoonlijk komen bezorgen!
Wij zullen zeker te weten weer voor Ames kiezen als het zo ver is.