2047 beoordelingen

2047 Reviews

Glenn van Es

Wat ik wil zeggen is dat vanaf het begin tot aan het einde , en zelf na de aankoop van mijn nieuwe auto , de klant vriendelijkheid , service en vooral persoonlijk contact heel hoog in de vaandel... Wat ik wil zeggen is dat vanaf het begin tot aan het einde , en zelf na de aankoop van mijn nieuwe auto , de klant vriendelijkheid , service en vooral persoonlijk contact heel hoog in de vaandel staat bij Ames.
Ik kan alleen maar een dikke 10 geven en als er hoger kon dan was ik op het maximale punten gegeven.
Met speciale dank voor de verkoper die ik zaken mee gedaan heb gedaan.

Marcella van der Heijde

Prima service van bestelling tot aflevering. Zowel Erik bij de verkoop als ook Davey die aflevering Skoda in Dordrecht deed, hebben prima service verleend. Waren altijd goed bereikbaar en zeer... Prima service van bestelling tot aflevering. Zowel Erik bij de verkoop als ook Davey die aflevering Skoda in Dordrecht deed, hebben prima service verleend. Waren altijd goed bereikbaar en zeer klantvriendelijk.

Sandra en Eric Beukers

Vriendelijke, betrokken verkoper, goede uitleg en fijn contact vanaf het eerste moment tot na oplevering. Dank je wel Niek de Koning voor alle goede zorgen.

Familie Muller

Het persoonlijk contact met Han Versluis hebben wij als zeer prettig ervaren. Deze medewerker maakt namens Ames echt het verschil voor haar klanten. De auto is boven verwachting nejes opgeleverd en... Het persoonlijk contact met Han Versluis hebben wij als zeer prettig ervaren. Deze medewerker maakt namens Ames echt het verschil voor haar klanten. De auto is boven verwachting nejes opgeleverd en de service is uistekend. Ook de nazorg is erg goed. Het presentje wat wij thuisbezorgd kregen na de aankoop van onze auto was ook ontzettend leuk.

Frits

Verkoper Sander van Kooten kan zich uitstekend inleven in de wensen van de klant. Geeft prima adviezen en bespreekt alle mogelijkheden.

Harry van maurik

Alles prima gegaan bij aflevering alleen hadden we business uitvoering besteld met led achter verlichting en dynamische knipper lichten voor en achter en automatische dimmende binnenspiegel en dat... Alles prima gegaan bij aflevering alleen hadden we business uitvoering besteld met led achter verlichting en dynamische knipper lichten voor en achter en automatische dimmende binnenspiegel en dat zat er bij aflevering niet op terwijl dat bij bestelling standaard erbij hoorde en nu bleek dat tot de opties te behoren hiervan waren wij niet van op de hoogte gebracht

stolk

Zeer slecht geinformeerd

PTWEE

Top service very friendly people and well planning. I ordered my VW T-Roc after test derives in 3 different models in one day. Thank you Mr.Ali Er 💐 for your services and answering all inquiries... Top service very friendly people and well planning. I ordered my VW T-Roc after test derives in 3 different models in one day. Thank you Mr.Ali Er 💐 for your services and answering all inquiries you are such a great ambassador for your company. Thank you AMS 💐 team for the punctuality and services. Highly recommend to have contact if you are planning to order a car they deserve the full 10 💪🏻💐

Cofra BV

Afgelopen di Skoda Octavia opgehaald. Prettige ontvangst en prima uitleg door Danny, waarvoor dank!