Ralph

Geweldig. Ik heb camera lecensie besteld. Een mail versie. Binnen 10 minuten had ik hem in mm mailbox. Super

Ik heb ontvangen wat ik heb besteld binnen 24 uur.

Ik heb gebeld voor support en die kreeg ik prompt door even de computer over te laten nemen en alles werkt nu.

Ik zie vooralsnog niets wat verbeterd zou kunnen worden.
Ik zie vooralsnog niets wat verbeterd zou kunnen worden.
Ik zou als ik u was nog iets prominenter op internet proberen te verschijnen want bij veel bedrijven die dit soort spullen verkopen is de informatie toch wel summier, uitzonderingen daar gelaten.

Cecilia

Prima bedrijf komt zijn afspraken na en levert keurig op tijd

wat ze zeggen doen ze ook

evt keuzehulp voor producten

h.krul

Snel

de goedkoopste

aanbieding foscam cameras

Prima info en snelle levering.Goed

Goed geinformeerd over product

Niet nodig

Snel gelevert

netjes verpakt

BY Consult

Probleemloze bestelling en Snelle levering

M. Trouwaen

Duidelijke informatieverstrekking & website. Gunstigste prijs (-7%) t.o.v. andere webwinkels. Klantvriendelijke bestelinterface. Bestelling binnen 1 werkdag geleverd. Zorgvuldig verpakt.

Een extra besteld product welke niet meteen op voorraad was (stond ook duidelijk op de website vermeld), bleek achteraf ook niet noodzakelijk. De creditering inclusief creditfactuur is snel en... Een extra besteld product welke niet meteen op voorraad was (stond ook duidelijk op de website vermeld), bleek achteraf ook niet noodzakelijk. De creditering inclusief creditfactuur is snel en zorgvuldig verzorgd: 5 sterren!

N.v.t.